Graale i ich efekty
Zapraszam do dwunastego już devloga poświęconego w całości Graalowi, jego zdobywaniu oraz Sanktuariach.
Olden Era zrywa z tradycją wykopków, Graala zdobywać się będzie poprzez walkę w obiekcie... z samym sobą. Miraż, bo tak się nazywa ten obiekt, stawia Cię naprzeciwko silniejszej wersji hirka, który zdecydował się odwiedzić ten budynek. Czy wyjdziesz z tego starcia z obronną ręką?
W dalszej części devloga znajdziecie również przedstawienie efektów wszystkich sześciu Graali (tak, tak, wliczając ten z tajemniczego lodomiasta). Powracają znane mechaniki jak odkrycie całej mapy i odblokowanie wszystkich zaklęć.
Co więcej, Sanktuarium Graala będzie od początku widoczne w panelu rozbudowy, więc od razu po rozpoczęciu rozgrywki będziecie wiedzieć, co ono daje.
Rzut uchem na menu główne
A o ile jesteście ciekawi, co Was powita po odpaleniu gry... zapraszam na Main Menu Theme Preview. Obejrzycie tam scenę batalistyczną smoka górującego nad płonącym miastem, menu gry, a na Wasze uszy spłynie zajawka utworu przygrywającego w menu.

Unfrozen na Gamesconie
Tak, tak, twórcy nowych Hirków wracają na Gamescon w rok po zapowiedzi! Będziecie mogli spotkać ich na żywo w czwartek 21 VIII 2025 o 13.00 i piątek 22 VIII 2025 też o 13.00. W obu przypadkach doborowa ekipa będzie na Was czekać w Ubisoft Community Lounge, w Hall 6 (mapka Gamesconu).
Ale to nie koniec, dziś o 18.00 czeka na Was niespodzianka podczas Gamescom Awesome Indies.
Swoją drogą wiecie, iż wczoraj świętowaliśmy 135. urodziny H.P. Lovecrafta?