
Studio Inflexion Games - twórcy wydanego niedawno Nightingale - ogłosili, iż zmieniają plan dalszego rozwoju gry. Po negatywnych opiniach graczy związanych z usterkami technicznymi serwerów, twórcy za priorytet postawili dodanie do gry trybu offline.
„Naszą wizją gry od samego początku było stworzenie powiązanej sieci krain z myślą o eksploracji w trybie współpracy - uniwersum większego niż pojedyncza kraina lub serwer. To oznacza, iż już na wczesnym etapie prac podjęliśmy decyzję o większym wsparciu dla trybu co-op niż rozwijaniu systemu rozgrywki offline” - piszą twórcy w opublikowanym na Steamie oświadczeniu.
„Stworzenie rozgrywki w trybie współpracy zakładającym rozsianie członków jednej drużyny po wielu krainach wydawało się największym wyzwaniem technicznym i dlatego postanowiliśmy się zając nim jako pierwszym. Z dzisiejszej perspektywy uważamy, iż wówczas błędnie oceniliśmy, czego niektórzy z was oczekują od naszej gry. w tej chwili ustalamy na nowo priorytety i rozwijamy tryb offline, który planujemy udostępnić tak szybko, jak tylko to będzie możliwe” - czytamy.