Stalker 2: Shadow of Chornobyl Przybył pod koniec ubiegłego roku w dość niekompletnym stanie. Problemy techniczne z grafiką, animacjami, dźwiękiem i projektem zadań były największym problemem. Ale podsumowując, połączyli się, aby wyczerpać zasoby komputerowe i konsolowe. Jedyną opcją dla programistów w GSC Game World było odzyskanie skuteczności ich hauntowanego systemu AI AI dla postaci innych niż graczy. Prawie trzy miesiące później gra jest przez cały czas daleka od idealnej, ale ukraińska drużyna stworzyła Świetne kroki Poprawiając ogólne doświadczenie. W rzeczywistości najnowsza łatka pozwoli Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu.
Patch 1.2 spadł 13 lutego i można znaleźć długie Lista zmian na oficjalnej stronie internetowej. Moim ulubionym z tej grupy jest wprowadzenie ikony do zamykanej broni w świecie gry, znanej kolorowej tarczy, która pokazuje ich stan – żółty dla użyteczności i czerwony dla zepsutych. Wcześniej musiałeś podnieść broń i oglądać je w ekwipunku, aby zobaczyć ich stan. Nie możesz łatwo sprzedawać zepsutych broni, więc obalenie ich nie ma sensu. Tak więc oprócz oszczędzonego czasu w bałaganie na ekranach ekranów gracze powinni również mieć mniej problemów z osłonięciem ich spowalniającym.
Przy określonych 1700 indywidualnych zmian jest wiele do przejścia w notatkach łat. Ale ogólnie rzecz biorąc, deweloperzy wydają się spotykać ze społecznością, która nie spieszyła się z grą. Istnieje znacznie więcej poprawek błędów dla wrogów i zadań w późnej fazie gry niż w ostatnim łatce. Wydajność A-Life również została rozszerzona. Zgodnie z notatkami A-Life pozwala teraz innym prześladowcom robić takie rzeczy, jak udzielanie pomocy dla ich towarzyszy, zbiórki potężniejszej broni z ciał i bardziej skutecznie polować i walczyć z postacią gracza. choćby penetracja kuli została nieco poprawiona na ich korzyść.
Inne funkcje obejmują poprawki do oświetlenia, w tym zdolność do osobistej latarki do rzucania cieni. Spędziłem trochę czasu z grą po tym, jak łatka spadła dzisiaj, ale mam też wrażenie, iż ciemne, mroczne zakątki wnętrz są teraz ciemniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Podsumowując, powinno to być jeszcze bardziej nastrojowe doświadczenie w już sugestywnej grze.
Ale to małe funkcje jakości życia, takie jak wskaźniki stanu broni w świecie, naprawdę poprawi to doświadczenie.