Valve twierdzi, iż odnowione jednostki Steam Deck – zwykle zwroty klientów – są funkcjonalnie identyczne z nowymi jednostkami magazynowymi, i twierdzi, iż istnieje rygorystyczny proces kontroli i testowania wszystkich zwróconych Decków Steam, które trafiają do programu odnowienia. Jedyną istotną różnicą między urządzeniami fabrycznie nowymi a urządzeniami odnowionymi są „defekty kosmetyczne, czyli drobne skazy lub zadrapania (na plastikowej obudowie, a nie na ekranie) zwykle spowodowane normalnym obchodzeniem się z urządzeniem” i różnią się one oczywiście w zależności od urządzenia. W przypadku gdyby coś poszło nie tak, Valve oferuje taką samą gwarancję i wsparcie dla odnowionych jednostek, jak w przypadku fabrycznie nowych Steam Decków. Niestety odnowione wyświetlacze OLED Steam Deck są dostępne tylko w Kanadzie, UE, Wielkiej Brytanii i USA. Inne regiony utknęły ze zwykłymi konsolami Steam w sugerowanych cenach MSRP lub odnowionymi lub używanymi konsolami przenośnymi innych firm.