Opis przejścia Krypty Strażnika i rozwiązania zamków w Dragon Age The Veilguard

cyberfeed.pl 3 tygodni temu


Znajdziesz „Skrypt Strażnika” poboczne zadanie w Dragon Age: Strażnik Zasłony w miarę zagłębiania się w Wybrzeże Rivain.

Daleko we wschodniej części mapy natkniesz się na ruiny zamku Szarych Strażników. Wewnątrz wspomnianego zamku znajduje się skarbiec z dużą ilością łupów i trzema zamkami związanymi z pobliskimi zagadkami.

Nasz Dragon Age: Strażnik Zasłony Przewodnik „The Warden Vault” pomoże Ci rozwiązać i pokaże wszystkie trzy zagadki zamków jak otworzyć Skarbiec Strażnika.

Jak rozpocząć „Skrypt Strażnika” w Dragon Age: The Veilguard

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Dotarcie do zamku, w którym znajduje się zadanie poboczne „Skrytka Strażnika”, wymaga trochę wysiłku. Kiedy dotrzesz do frontowej bramy (brony) i znajdującej się tam latarni szybkiej podróży, jesteś we adekwatnym miejscu.

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Stojąc twarzą do brony, skieruj się w prawo (na zachód) i przejdź przez dwoje małych drzwi.

Po lewej stronie użyj umiejętności Taasha, aby wysadzić eksplodujący garnek pod ścianę. Przejdź przez nowy otwór, idź dalej na południe i po schodach w górę. Na górze skręć w lewo i wspinaj się po półkach, skręcając z powrotem na północ. Idź tym chodnikiem do końca i przejdź przez drzwi po prawej stronie.

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Wewnątrz przesuń dźwignię po lewej stronie, aby otworzyć bronę i opuść drabinę po prawej stronie. Zejdź na piętro niżej i rozpraw się z trójką Antaamów, którzy Cię atakują.

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

W głównym pomieszczeniu poszukaj schodów prowadzących w dół po prawej (zachodniej) stronie. Zdejmij ich, a następnie użyj zdolności Taasha, aby przepalić smoczy kamień kryształy blokujące drogę. W dół po schodach i w lewo znajdziesz początek „Skrypt Strażnika” zadanie, zapieczętowane drzwi i notatkę ze wskazówką.

Jedyną częścią, która naprawdę ma znaczenie w notatce, jest akapit, „Pieczęcie są kluczem. Znajdź pasujące, a drzwi powinny się otworzyć. Są ukryte wokół zamku. To jednak sprawia, iż ​​brzmi to o wiele prościej, niż jest w rzeczywistości.

Zamek Skarbca Strażnika Rozwiązanie nr 1: Prawidłowa kolejność dźwigni

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Wróć na górę i skorzystaj z drabiny, którą opuściłeś z powrotem na drugie piętro. Wyjdź na zewnątrz i zeskocz na dziedziniec pod tobą. Zaraz za tobą znajduje się korytarz zablokowany przez wóz. Zniszcz wóz i przejdź korytarzem do końca.

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Oczyść wszystkie skrzynie i beczki, a na ścianie znajdziesz trzy dźwignie. Przełączniki lewy i prawy zapalają dwie latarki odpowiednio po lewej i prawej stronie, a dźwignia środkowa zapala tylko latarkę środkową.

  • Lewa dźwignia
  • Prawa dźwignia
  • Dźwignia środkowa.

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Wyjdź na zewnątrz i skręć dwa razy w prawo, aby przedostać się z powrotem do (teraz otwartej) brony. Przejdź przez nie i wejdź po drabinie na górę. Tym razem zobaczysz, iż trzy mini-uszczelki nad przełącznikiem świecą. Rzuć przełącznik i wejdź do środka.

Otwórz skrzynię po lewej stronie, a następnie przesuń dźwignię po prawej stronie, która znajduje się pod pełnowymiarową pieczęcią.

Rozwiązanie blokady Krypty Strażnika nr 2: Wszystkie lokalizacje duchów

Wracając na dół, skieruj się na południe, w stronę miejsca, w którym wcześniej walczyłeś z Antaamem. Przejdź przez drzwi na zachodzie i podążaj korytarzem po lewej stronie. Kiedy wyjdziesz na zewnątrz, spójrz w prawo, aby znaleźć dźgnięty szkielet otoczony świecącymi motylami:

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Zbadaj go, aby rozpocząć tę zagadkę. Będziesz musiał po kolei podążać za duchem przez trzy kolejne lokalizacje wokół zamku.

Aby znaleźć następną lokalizację duchów, wróć do głównego holu i wróć przez bronę. Skręć w lewo i wróć do miejsca, w którym wszedłeś minutę temu. Tym razem na szczycie schodów skręć w prawo i schowaj się za ścianą, aby znaleźć drugą lokalizację ducha. Szukasz świecącej zielonej plamki na obrazku poniżej:

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Odwróć się i wróć swoimi krokami w stronę frontowej bramy (mamy już dość mówienia o bronie). Po drodze miniesz trzecią lokację. Szukasz świecącej zielonej plamki na obrazku poniżej:

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Ostatnia lokalizacja duchów znajduje się w środku. Na południowym krańcu sali, w której wcześniej walczyłeś z Antaamem, znajdziesz ducha przy prawej (zachodniej) ścianie. Znasz wiertło. Punktowy, świecący, zielony.

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Gdy odnajdziesz ducha w jego ostatecznym miejscu, otworzą się sekretne drzwi. Wejdź do pomieszczenia i rzuć dźwignię.

Zamek Skarbca Strażnika, rozwiązanie nr 3: Gdzie zabrać ognik

Wróć do miejsca, w którym zacząłeś podążać za duchem. Nieco dalej na południe znajdziesz kolejny korytarz. Weź to i jedź dalej na południe.

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

W końcu dotrzesz do otwartej przestrzeni pełnej Antaama. Oczyść ich, a następnie wróć i stań za posągiem z widokiem na dziedziniec.

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Spójrz w górę i w prawo, a znajdziesz eksplodujący garnek. Uderz w niego umiejętnością Taasha, a powalisz drabinę. Zanim pójdziesz na górę, spójrz w prawo (na północ), aby znaleźć salę, do której wszedłeś.

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Wejdź do środka i od razu skręć w lewo. Na tyłach następnego pomieszczenia znajdziesz ich więcej smoczy kamień. Rozpuść go i idź korytarzem do końca. Rook skomentuje, iż musisz znaleźć ognik. Chodźmy to zrobić.

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Wróć na polanę i wejdź po strąconej drabinie. Na górze znajdziesz ognika, który na ciebie czeka. Zbierz go i spiesz się z powrotem do czekającego szkieletu i dźwigni.

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Wróć do miejsca, w którym rozpocząłeś zadanie. Tym razem możesz po prostu otworzyć drzwi i zdobyć znajdujące się w nich trzy skrzynie ze skarbami oraz pamiątkę, która zwiększa poziom Opiekuna. Otrzymasz także 500 XP za ukończenie zadania „Skrytka Strażnika”.



Source link

Idź do oryginalnego materiału