Nadszedł sezon 4.5 Marvel Rivals i po miesiącu pełnych przygód bitew w sercu K’un L’un gracze są podekscytowani nowymi dodatkami, które nadejdą wraz z najnowszą aktualizacją. Poprzedni sezon 4 wprowadził Rivals na konsole PS4, a także drastycznie osłabił strategów, ustępując miejsca najnowszej Straży Przedniej, Angeli.
Jednak jej moc była potężna podczas jej debiutu, iż NetEase osłabił ją w połowie sezonu. Teraz, wraz z pojawieniem się Daredevila jako nowego Duelista, który jest postacią wymagającą dużego wysiłku podczas nurkowania i z łatwością może pozbawić wroga zdrowia, NetEase ponownie wrócił do deski kreślarskiej i ogłosił najnowszą rundę poprawek balansu, która pojawi się w okresie 4.5. Oto wszystkie osłabienia i wzmocnienia, które pojawią się w Marvel Rivals w najnowszej aktualizacji.
Wszystkie premie bohaterów Marvel Rivals w okresie 4.5
Źródło obrazu: Gry NetEase
Wzmocnienia Straży Przedniej
Angela
Ręka Niebios otrzymuje niewielki wzrost swojej trwałej siły bojowej.
- Po aktywowaniu Boskiego Sądu zwiększ dodatkowe zdrowie Angeli Axes of Ichors z 30 za każdego trafionego wroga do 40, a sojuszników z 15 do 20.
Jad
Ostateczna umiejętność Venoma staje się jeszcze bardziej groźna dla jego wrogów.
- Uczta Otchłani (umiejętność ostateczna) powoduje teraz 30% redukcję leczenia trafionych wrogów na 4 sekundy.
Wzmocnienia pojedynkującego się
Ostrze
Wędrowiec za dnia zyskuje nieznaczny wzrost swoich umiejętności ofensywnych.
- Zwiększono zasięg dodatkowego ataku Daywalker Dash z 4,5 m do 6,5 m.
- Zwiększa czas trwania każdego ataku szybkościowego tnącego uzyskanego podczas Przebudzenia Linii Krwi z 0,7 s do 1 s.
Nowy efekt: Trafienie wszystkimi czterema trafieniami Cięcia Trąby Powietrznej zapewnia 1 kumulację prędkości cięcia.
Hela
Bogini Śmierci otrzymuje niewielkie wzmocnienie przeżywalności.
- Skrócenie czasu rzucania Stada Astralnego na początku; po rzuceniu zaklęcia Hela zyskuje 25 dodatkowych punktów zdrowia.
Pan Fantastyczny
Reed Richards zyskuje nieco większą kontrolę tłumu nad mobilnymi bohaterami.
- Po pomyślnym przyciągnięciu wroga Rozszerzonym Uchwytem, cel zostaje objęty 1-sekundowym efektem unieruchomienia.
Psylocke
Ostateczna umiejętność Sai ma teraz nieco więcej unoszenia się i większe żądło.
- Zmniejsza tempo samospowalniania podczas Tańca Motyla (umiejętność ostateczna) z 30% do 15%. Zwiększa obrażenia każdego uderzenia ze 150 do 170.
Premie Stratega
Rakietowy szop
Narzędzie Ultimate Zdolność Rocketa zostaje ulepszone:
- Zwiększa premię do obrażeń zapewnianą przez CYA (umiejętność ostateczną) z 25% do 40%.
Wszystkie osłabienia bohaterów w okresie 4.5 Marvel Rivals
Nerfy pojedynkujące się
Ludzka Pochodnia
Johnny widzi niewielką redukcję obrażeń i mobilności.
- Zmniejszono obrażenia od trafień odłamków ognia na pocisk z 5,5 do 5.
Nowość: Gromada Ognia ma teraz 0,5 s opóźnienia, zanim amunicja zacznie się uzupełniać.
- Podczas Plasma Body zmniejsz prędkość ruchu z 900 do 850.
Żelazna Pięść
Zagrożenie Lin Lie wobec wrogów o wysokim zdrowiu nieznacznie wzrasta.
- Niższe stałe obrażenia Yat Jee Chung Kuen z 9 do 8, ale zwiększają procentowe obrażenia maksymalnego zdrowia wroga na atak z 2,7% do 3,1%.
Feniks
Potencjał eksplozji Jean Grey został stonowany.
- Ataki wręcz nie kumulują już iskier.
- Amunicja do broni głównej nie odnawia się już podczas Mrocznego Wzniesienia.
Nowość: Dodano 1s czasu odnowienia do Dark Ascent.
Nerfy stratega
Płaszcz i sztylet
Zdolność ostateczna Ty i Tandy wymaga teraz nieco więcej energii, aby uwolnić ich wieczną więź!
- Zwiększa koszt energii Wiecznej Więzi (Umiejętność Ostateczna) z 4300 do 4500.
Jeff, rekin lądowy
Przeżywalność naszego ukochanego Jeffa zostaje lekko obniżona.
- Zmniejsz redukcję obrażeń krytycznych z umiejętności biernej Nieświadoma Słodkość z 70% do 50%.
Ultrona
Wskaźniki czasu uzdrawiania i zdolności superzdolności Ultrona zostały nieznacznie przesunięte.
- Zmniejsz Imperatyw: Wartość leczenia łatki z 35 do 30 i premia do leczenia śledzonego sojusznika z 10 do 5.
- Zwiększ koszt energii Gniewu Ultrona (umiejętność ostateczna) z 3400 do 3700.
Źródło obrazu: Gry NetEase
Możliwości tworzenia drużyn w okresie 4.5
Nowy
Bestialskie polowanie (Daredevil – Punisher)
- Jako Kotwica Zespołu Daredevil zyskuje maksymalny wzrost zdrowia o 25 i 5% wzrost zadawanych obrażeń.
- Punisher odblokowuje nową zdolność Zmysłu Sprawiedliwości poprzez współpracę z Daredevilem.
Głęboki Gniew (Hela – Namor)
- Namor zyskuje teraz zdolność Tidal Dirge dzięki współpracy z Helą.
Dostosowane lub usunięte
Tajemny Zakon (Doktor Strange – Scarlet Witch/Magik)
Nieznacznie zmniejszamy poziom zagrożenia Magik po jej stronie w tym połączeniu.
- Zwiększa czas odnowienia Łańcucha Cyttoraka z 15 s do 20 s i efekt spowolnienia przy maksymalnym zasięgu z 60% do 40%.
Ładunek gamma (Hulk – Namor/Czarna Pantera)
- Namor traci zdolność Gamma Monstro zdobytą wcześniej podczas współpracy z Hulkiem.
Odrodzenie Ragnaroka (Hela – Thor)
- Zespół Odrodzenia Ragnaroka zostaje wygnany na Hel.
Co sądzisz o najnowszych aktualizacjach Marvel Rivals? Daj nam znać w komentarzach poniżej!