Osłabienia i wzmocnienia każdego bohatera w okresie 4.5 Marvel Rivals

5 godzin temu
Zdjęcie: osłabienia


Nadszedł sezon 4.5 Marvel Rivals i po miesiącu pełnych przygód bitew w sercu K’un L’un gracze są podekscytowani nowymi dodatkami, które nadejdą wraz z najnowszą aktualizacją. Poprzedni sezon 4 wprowadził Rivals na konsole PS4, a także drastycznie osłabił strategów, ustępując miejsca najnowszej Straży Przedniej, Angeli.

Jednak jej moc była potężna podczas jej debiutu, iż NetEase osłabił ją w połowie sezonu. Teraz, wraz z pojawieniem się Daredevila jako nowego Duelista, który jest postacią wymagającą dużego wysiłku podczas nurkowania i z łatwością może pozbawić wroga zdrowia, NetEase ponownie wrócił do deski kreślarskiej i ogłosił najnowszą rundę poprawek balansu, która pojawi się w okresie 4.5. Oto wszystkie osłabienia i wzmocnienia, które pojawią się w Marvel Rivals w najnowszej aktualizacji.

Wszystkie premie bohaterów Marvel Rivals w okresie 4.5

Źródło obrazu: Gry NetEase

Wzmocnienia Straży Przedniej

Angela

Ręka Niebios otrzymuje niewielki wzrost swojej trwałej siły bojowej.

  • Po aktywowaniu Boskiego Sądu zwiększ dodatkowe zdrowie Angeli Axes of Ichors z 30 za każdego trafionego wroga do 40, a sojuszników z 15 do 20.

Jad

Ostateczna umiejętność Venoma staje się jeszcze bardziej groźna dla jego wrogów.

  • Uczta Otchłani (umiejętność ostateczna) powoduje teraz 30% redukcję leczenia trafionych wrogów na 4 sekundy.

Wzmocnienia pojedynkującego się

Ostrze

Wędrowiec za dnia zyskuje nieznaczny wzrost swoich umiejętności ofensywnych.

  • Zwiększono zasięg dodatkowego ataku Daywalker Dash z 4,5 m do 6,5 m.
  • Zwiększa czas trwania każdego ataku szybkościowego tnącego uzyskanego podczas Przebudzenia Linii Krwi z 0,7 s do 1 s.

Nowy efekt: Trafienie wszystkimi czterema trafieniami Cięcia Trąby Powietrznej zapewnia 1 kumulację prędkości cięcia.

Hela

Bogini Śmierci otrzymuje niewielkie wzmocnienie przeżywalności.

  • Skrócenie czasu rzucania Stada Astralnego na początku; po rzuceniu zaklęcia Hela zyskuje 25 dodatkowych punktów zdrowia.

Pan Fantastyczny

Reed Richards zyskuje nieco większą kontrolę tłumu nad mobilnymi bohaterami.

  • Po pomyślnym przyciągnięciu wroga Rozszerzonym Uchwytem, ​​cel zostaje objęty 1-sekundowym efektem unieruchomienia.

Psylocke

Ostateczna umiejętność Sai ma teraz nieco więcej unoszenia się i większe żądło.

  • Zmniejsza tempo samospowalniania podczas Tańca Motyla (umiejętność ostateczna) z 30% do 15%. Zwiększa obrażenia każdego uderzenia ze 150 do 170.

Premie Stratega

Rakietowy szop

Narzędzie Ultimate Zdolność Rocketa zostaje ulepszone:

  • Zwiększa premię do obrażeń zapewnianą przez CYA (umiejętność ostateczną) z 25% do 40%.

Wszystkie osłabienia bohaterów w okresie 4.5 Marvel Rivals

Nerfy pojedynkujące się

Ludzka Pochodnia

Johnny widzi niewielką redukcję obrażeń i mobilności.

  • Zmniejszono obrażenia od trafień odłamków ognia na pocisk z 5,5 do 5.

Nowość: Gromada Ognia ma teraz 0,5 s opóźnienia, zanim amunicja zacznie się uzupełniać.

  • Podczas Plasma Body zmniejsz prędkość ruchu z 900 do 850.

Żelazna Pięść

Zagrożenie Lin Lie wobec wrogów o wysokim zdrowiu nieznacznie wzrasta.

  • Niższe stałe obrażenia Yat Jee Chung Kuen z 9 do 8, ale zwiększają procentowe obrażenia maksymalnego zdrowia wroga na atak z 2,7% do 3,1%.

Feniks

Potencjał eksplozji Jean Grey został stonowany.

  • Ataki wręcz nie kumulują już iskier.
  • Amunicja do broni głównej nie odnawia się już podczas Mrocznego Wzniesienia.

Nowość: Dodano 1s czasu odnowienia do Dark Ascent.

Nerfy stratega

Płaszcz i sztylet

Zdolność ostateczna Ty i Tandy wymaga teraz nieco więcej energii, aby uwolnić ich wieczną więź!

  • Zwiększa koszt energii Wiecznej Więzi (Umiejętność Ostateczna) z 4300 do 4500.

Jeff, rekin lądowy

Przeżywalność naszego ukochanego Jeffa zostaje lekko obniżona.

  • Zmniejsz redukcję obrażeń krytycznych z umiejętności biernej Nieświadoma Słodkość z 70% do 50%.

Ultrona

Wskaźniki czasu uzdrawiania i zdolności superzdolności Ultrona zostały nieznacznie przesunięte.

  • Zmniejsz Imperatyw: Wartość leczenia łatki z 35 do 30 i premia do leczenia śledzonego sojusznika z 10 do 5.
  • Zwiększ koszt energii Gniewu Ultrona (umiejętność ostateczna) z 3400 do 3700.

Źródło obrazu: Gry NetEase

Możliwości tworzenia drużyn w okresie 4.5

Nowy

Bestialskie polowanie (Daredevil – Punisher)

  • Jako Kotwica Zespołu Daredevil zyskuje maksymalny wzrost zdrowia o 25 i 5% wzrost zadawanych obrażeń.
  • Punisher odblokowuje nową zdolność Zmysłu Sprawiedliwości poprzez współpracę z Daredevilem.

Głęboki Gniew (Hela – Namor)

  • Namor zyskuje teraz zdolność Tidal Dirge dzięki współpracy z Helą.

Dostosowane lub usunięte

Tajemny Zakon (Doktor Strange – Scarlet Witch/Magik)

Nieznacznie zmniejszamy poziom zagrożenia Magik po jej stronie w tym połączeniu.

  • Zwiększa czas odnowienia Łańcucha Cyttoraka z 15 s do 20 s i efekt spowolnienia przy maksymalnym zasięgu z 60% do 40%.

Ładunek gamma (Hulk – Namor/Czarna Pantera)

  • Namor traci zdolność Gamma Monstro zdobytą wcześniej podczas współpracy z Hulkiem.

Odrodzenie Ragnaroka (Hela – Thor)

  • Zespół Odrodzenia Ragnaroka zostaje wygnany na Hel.

Co sądzisz o najnowszych aktualizacjach Marvel Rivals? Daj nam znać w komentarzach poniżej!

Idź do oryginalnego materiału