Po 6 latach do testów trafia mapa znana z przed aktualizacji 1.0 – Bagno. Została odmieniona tak, by spełniać współczesne wymagania rozgrywki. O ile oryginalny rozkład jest dalej rozpoznawalny, rozgrywka na mapie została przerobiona i pasowała do ekosystemu gry.
Ruiny zamku na wzgórzu
Główne miejsce starć czołgów ciężkich
Wiele linii kontaktu z różnymi rodzajami schronień na różnych dystansach sprawiają, iż rozgrywka jest różnorodna.
Wioska za mostem
Alternatywna trasa dla czołgów ciężkich i dobrze opancerzonych czołgów średnich.
Kontrola nad tym obszarem zabezpiecza przed oskrzydleniem przez przeciwnika czołgów ciężkich walczących przy zamku.
Strefa leśnego wzgórza
Idealna dla pojazdów o średniej mobilności i gry snajperskiej.
Gęsty, pagórkowaty teren umożliwia rozgrywkę pozycyjną i daje możliwość działania z kluczowymi pozycjami do zwalczania czołgów.
Kluczowe pozycje niszczycieli czołgów
Strategiczne punkty obserwacyjne dające sporo kontroli nad dużymi obszarami mapy.
Bagno (obszar centralny)
Strefa gęsto porośnięta krzakami zaprojektowana dla czołgów lekkich.
Działa jako ogniwo łączące między niszczycielami czołgów a czołgami średnimi, zachęcając do różnorodnych prób taktycznych.