Test Borderlands 4 PC. Jakość technik skalowania NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4, Intel XeSS 2 oraz Unreal TSR. Test Frame Generation

3 godzin temu
W tym roku doczekaliśmy już przynajmniej kilku "perełek" na rynku gier. Mówiąc w ten sposób mam oczywiście na myśli produkcje, którym przypadł zaszczytny tytuł najgorzej działających gier, wręcz tragicznych pod względem optymalizacji. Takimi produkcjami były głównie pozycje wykonane z pomocą silnika Unreal Engine 5, tj. Mafia: The Old Country, The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered czy Cronos: The New Dawn (tak, nasz polski rodzynek również potrafił pokazać czasami środkowy palec choćby bardzo wydajnym komputerom). Myślę jednak, iż wszystko to blednie w porównaniu z "bohaterem" dzisiejszego testu, czyli Borderlands 4. Gra, która wygląda w sumie kilka lepiej od Borderlands 3, potrafi zarżnąć choćby najmocniejsze zestawy komputerowe. Proszę państwa, oto nowy król spartaczonej optymalizacji w 2025 roku.
Idź do oryginalnego materiału