Twórcy Path of Exile 2 dostosowują nagrody na podstawie opinii graczy

cyberfeed.pl 1 dzień temu


Od tego czasu minęły dopiero cztery dni Ścieżka wygnania 2 została udostępniona we wczesnym dostępie, ale deweloper Grinding Gear Games już ciężko pracuje, uwzględniając opinie graczy. Po pierwsze w porządku obrad: sprawienie, aby darmowa gra wydawała się bardziej satysfakcjonująca.

„Jednym z głównych problemów, jakich doświadczają gracze, jest poczucie, iż gra nie zapewnia wystarczającej satysfakcji” czytamy w uwagach do aktualizacji z 9 grudnia. „To obszar, w którym musimy zachować szczególną ostrożność podczas dostosowywania, ponieważ bardzo trudno jest zmniejszyć spadki, jeżeli zwiększymy je zbyt mocno. Zidentyfikowaliśmy kilka kluczowych obszarów, które naszym zdaniem znacząco poprawią doświadczenia graczy”.

Jedna z największych zmian obejmuje podwojenie premii za rzadkość każdego modyfikatora w przypadku rzadkich potworów, co w połączeniu ze zwiększoną szansą, iż rzadkie potwory będą miały więcej modyfikatorów w grze końcowej, z pewnością usprawni wypadanie przedmiotów. Aby chronić graczy przed niefortunnymi kroplami, nie więcej niż 50% kropli unikalnych potworów będzie złotem, a niektórzy bossowie zawsze upuszczą co najmniej jeden rzadki przedmiot.

Ścieżka wygnania 2doprowadził do tego wczesny sukces pewna niestabilność i długie kolejki do logowania kiedy serwery zostały otwarte 6 grudnia, co zmusiło programistów do kilkukrotnego „ponownego uruchomienia domeny”. Dyrektor Grinding Gear Games, Jonathan Rogers, otwarcie mówił o tych potencjalnych problemach na krótko przed premierą gry i przyznał, iż studio było zaskoczone przekroczeniem 1 miliona użytkowników.

„Przed nami jeszcze wiele zmian. To tylko niektóre ze zmian, które musimy gwałtownie wprowadzić” – Grinding Gear Games – napisano na forum opinii. „Będziemy przez cały czas monitorować opinie i dostosowywać wszystko w miarę upływu czasu”.

Oto pełne informacje o łatce:



Source link

Idź do oryginalnego materiału