
Platige Image i CD Projekt RED opublikowały materiał pokazujący kulisy produkcji trailera gry Wiedźmin 4. W materiale twórcy wyjaśniają genezę prezentowanej historii, a także ujawniają, z jakich rozwiązań technologicznych korzystali przy produkcji zwiastuna.
Zdjęcie
12 grudnia 2024 roku podczas gali The Game Awards miała miejsce premiera oficjalnego filmowego zwiastuna Wiedźmina 4. Gra będzie kontynuacją jednej z najwyżej ocenianych produkcji w historii i rozpocznie nową wiedźmińską sagę z Ciri w roli głównej.
Inna niż Geralt
Fabuła nowego trailera opiera się na dwóch postaciach. Mioni – pogodzonej ze swoim przeznaczeniem dziewczynie oraz Ciri – odrzucającej krwawą tradycję wiedźmince. W zwiastunie bohaterki są swoim lustrzanym odbiciem.
mówi Sebastian Kalemba, reżyser gry Wiedźmin 4 mówi Tomek Suwalski, reżyser z Platige ImageBauk z dalekiej Północy
Skala projektu była ogromna – począwszy od historii stworzonej wspólnie przez CD Projekt RED i Platige Image, 14-dniową sesję mocap, ekipę kaskaderską i cały proces produkcji. Na szczególną uwagę zasługuje proces tworzenia animacji potwora.
komentuje Maciej Pietras, reżyser animacji w CD Projekt RED mówi Maciej Kwiatkowski, koordynator kaskaderów z Alpha 7 Wideo youtube