Wszystko, co musisz ukończyć w WOW przed wojną w okresie 2

4 tygodni temu
Zdjęcie: WOW


World of Warcraft: Wojna w pierwszym sezonie dobiega końca, a następny sezon obiecuje przynieść wiele do zrobienia w aktualizacji treści (D). Niestety niektóre rzeczy również odchodzą na zawsze.

Należy zauważyć, iż funkcje, które staną się niedostępne, zrobią to, gdy sezon zakończy się 4 marca, a nie w momencie, gdy aktualizacja treści początkowo uruchomi się 26 lutego.

Kolejna faza wojny w historii zabiera graczy do podziemnej stolicy Imperium Goblinów, podważają. Dodaje zupełnie nowy konfigurowalny pojazd, G-99 Breakneck, którego gracze będą mogli korzystać podczas swoich przygód w mieście.

Znaczna część przestarzałej treści dotyczy sezonowych i przed osiągnięciami krzywej, a ich powiązane nagrody znikają na czas nieokreślony.

WOW Sezon 1 Osiągnięcia i nagrody szczegółowe

Over the Official Witryna World of WarcraftBlizzard potwierdził wszystko, co stałoby się nieosiągalne 4 marca. Pełne szczegóły są następujące:

Meta osiągnięcia

Wojna w okresie 1: Spelunker Supreme– Osiągnij jeden z następujących wyczynów podczas pierwszego sezonu w ramach swojej obecnej postaci:

  • Osiągnij ocenę 1600+ PVP
  • Osiągnij 2000+ Mythic+ Rating
  • Pokonaj królową Ansureka o heroicznej lub mitycznej trudności

Zakończenie tego meta-nosy nagradza znak Supreme Spelunker, który można wymienić za element PVE lub PVP.

Owinięte w Internecie najlepsze jedwabie: Wypełnij jedno z poniższych osiągnięć lub wyczyny siły wymienione poniżej.

  • Mythic: Queen Ansurek: Pokonaj królową Ansurek w pałacu Nerub-ar na mityczne trudności.
  • Wojna w Keystone Hero: Sezon pierwszy: Osiągnij mityczną+ ocenę co najmniej 2500 podczas wojny w okresie 1.
  • Elite: wojna w okresie 1: Zdobądź ranga elitarnej podczas wojny w okresie 1. Nagradza sezonowy tytuł postaci „The Elite”.

Za ukończenie tego meta-osiągnięcia otrzymasz światło nerubijski kamień katalizatora. „Wprowadź pancerz słabym echem mocy głębokości Nerub-AR odblokowywania dodatkowych efektów wizualnych dla niektórych zestawów klasy Nerub-AR. Ten efekt jest całego wyboru. ”

Nagrody RAID

  • Przed krzywą: Królowa Ansureka- pokonaj królową Ansureka o heroicznej trudności lub wyżej przed wydaniem następnego poziomu nalotu.
  • Ostrze: Królowa Ansureka- Pokonaj królową Ansureka o mitycznych trudności przed wydaniem następnego poziomu nalotu.
  • Hall of Fame: Królowa Ansurek: Bądź jednym z pierwszych dwóch setek gildii na całym świecie, aby pokonać królową Ansurek na mityczne trudności.

Za ukończenie Hall of Fame: Queen Ansurek, gracze zdobywają tytuł Słynny Slayer z Ansurek.

Wsterki ascendenta Sureki Skyrazor będą przez cały czas dostępne jako nagroda za zabicie królowej Ansurek, a szansa na upuszczenie pozostanie takie same do momentu wydania następnego rozszerzenia, gdy stanie się bardzo rzadką kroplą.

Mityczne+ nagrody

Następujące osiągnięcia staną się wyczyny siły, gdy rozpocznie się wojna w okresie 2, a powiązane nagrody nie będą już dostępne do zdobycia:

  • Wojna w Keystone Explorer: Sezon pierwszy: Wypełnij mityczny loch+ w terminie w czasie wojny w pierwszym sezonie.
  • Wojna w Keystone Conqueror: Sezon pierwszy: Osiągnij mityczną+ ocenę co najmniej 1500 podczas wojny w pierwszym sezonie. (Nagroda tytułowa: hartowane)
  • Wojna w Keystone Master: Sezon pierwszy: Osiągnij mityczną+ ocenę co najmniej 2000 podczas wojny w pierwszym sezonie. (Góra nagroda: Diamentowy mechsuit)
  • Wojna w Keystone Hero: Sezon pierwszy: Osiągnij mityczną+ ocenę co najmniej 2500 podczas wojny w pierwszym sezonie.
  • Hartowany bohater: wojna w okresie 1: Zakończ wojnę w mithic+ sezon 1 z mityczną+ oceną w pierwszej 0,1% wszystkich graczy w twoim regionie.
  • Keystone Hero: Ara-Kara, City of Echoes: Ukończ Ara-Kara, miasto echa na mitycznym poziomie 10 lub wyższym, w terminie.
  • Keystone Hero: City of Threads: Kompletne miasto wątków na mitycznym poziomie 10 lub wyższym, w terminie.
  • Keystone Hero: Grim Batol: Ukończ Grim Batol na mitycznym poziomie 10 lub wyższym, w terminie.
  • Keystone Hero: Mists of Tirna scithe: Kompletne mgły scenariusze tirny na mitycznym poziomie 10 lub wyższym, w terminie.
  • Keystone Hero: Siege of Boralus: Całkowite oblężenie Boralus na mitycznym poziomie 10 lub wyższym, w terminie.
  • Keystone Hero: The Dawnbreaker: Uzupełnij Dawnbreaker na mitycznym poziomie 10 lub więcej, w terminie.
  • Keystone Hero: The Necric Wake: Uzupełnij martwicze budzenie na mitycznym poziomie 10 lub wyższym, w ramach limitu czasu.
  • Keystone Hero: The Stonevault: Uzupełnij StoneVault na mitycznym poziomie 10 lub więcej, w terminie.

Opcja teleportacji do lochów będzie dostępna tylko dla lochów, które są zawarte w przyszłych rotacjach mitycznych+ sezonowych. Nieprawidłowy mechsuit będzie przez cały czas spadł w Stonevault na mitycznej trudności i jest dostępny tylko, gdy ten loch jest aktywny jako mityczny loch+ loch podczas ekspansji.

Nagrody PVP

  • Combatant I: Wojna w okresie 1: Zdobądź stopień walki I podczas wojny w okresie 1. (Nagroda: Sezon PVP Cloak)
  • Combatant II: wojna w okresie 1: Zdobądź stopień Combatant II podczas wojny w okresie 1. (Nagroda: sezon PVP i nogi i cegła)
  • Wykute walki: Wygraj mecze PVP w czasie wojny w okresie 1, a na 1000 ocena lub wyższa (nagroda: Mount: Vicious Skyflayer)
  • Challenger I: Wojna w okresie 1: Zdobądź ranga Challengera I podczas wojny w okresie 1. (Nagroda: Sezon PVP Rękawiczki i buty)
  • Challenger II: Wojna w okresie 1: Zdobądź ranga Challenger II podczas wojny w okresie 1. (Nagroda: sezon PVP klatka piersiowa i pasek)
  • Rival I: Wojna w okresie 1: Zdobądź stopień rywala I podczas wojny w okresie 1. (Nagroda: sezon PVP ramię i hełm)
  • Rival II: Wojna w okresie 1: Zdobądź stopień rywala II podczas wojny w okresie 1. (Nagroda: Złudzenie broni: święty ogień)
  • Duelist: The War w okresie 1: Zdobądź stopień pojedynki podczas wojny w okresie 1. (Nagroda: Prestiżowy płaszcz Gladiatora sezonu)
  • Elite: wojna w okresie 1: Zdobądź ranga elitarnej podczas wojny w okresie 1. (Nagroda: Tabard Gladiator sezonu)
  • Gladiator: wojna w okresie 1: Wygraj 50 3v3 meczów podczas elitarnej rangi podczas wojny w okresie 1. (Nagroda: Munt: Felged Gladiator’s Fel Bat)
  • Kuty Gladiator: Wojna w okresie 1: Zakończ wojnę w okresie 1 w pierwszej 0,1% drabiny 3v3 Arena (wymaga 150 meczów wygranych w wojnie w okresie 1). (Nagroda: Tytuł: Focked Gladiator)
  • Wykuta broń podboju: Zarabiaj 2500 podbojów tej postaci podczas wojny w okresie 1. (Nagroda: Token broni zawierał gladiator (x2)
  • Battle Mender: Wojna w okresie 1: Wygraj 50 rund solo jako uzdrowiciel w lub powyżej rywala I podczas wojny w okresie 1.
  • Solo Shuffle Medic: The War wewnątrz: Wygraj 100 rund solo jako uzdrowiciel w lub powyżej rywala I podczas wojny. (Nagroda: zabawka: nieograniczona proporczyk legendy)
  • Legenda: wojna w okresie 1: Wygraj 100 rund solo solo podczas pobytu w elitarnej randze podczas wojny w okresie 1 (nagroda: zabawka: fornant Fucked Legend)
  • Fucted Legend: The War w okresie 1: Zakończ wojnę w okresie 1 w pierwszej 0,1% solo drabiny solowej (wymaga 50 meczów wygranych w wojnie w okresie 1). (Nagroda: Tytuł: Fucted Legend)
  • Battleground Blitz Medic: The War wewnątrz: Wygraj 50 meczów blitz bitewnych rund jako uzdrowiciel w lub powyżej rywala I podczas wojny. (Nagroda: zabawka: nieograniczony proporczyk strategów)
  • Strateg: wojna w okresie 1: Wygraj 25 meczów Bitz Blitz Blitz w Elite Rank podczas wojny w okresie 1. (Nagroda: zabawka: Fanged Legend’s Propresant)
  • Forged Marshal / Forged Warlord: The War w okresie 1: Zakończ wojnę w okresie 1 PVP w pierwszej 0,1% ocenionej drabiny Blitz Fround (wymaga 50 meczów wygranych w wojnie w okresie 1). (Nagroda: Tytuł: Facted Marshal (Alliance) lub Forged Warlord (Horde))
  • Hero of the Alliance: Futed / Hero of the Horde: Futed: Zakończ wojnę w okresie 1 w pierwszej 0,5% ocenianej drabiny bitwy (wymaga 50 meczów wygranych w wojnie w okresie 1). (Nagroda: Tytuł: Bohater Sojuszu lub Hero Hordy)

Oceny sezonu 1 zostaną zamknięte, gdy sezon zakończy się o 22:00 czasu lokalnego w noc przed aktualizacją treści 25 lutego.

Złóż nagrody

Następujące osiągnięcia staną się wyczyny siły, gdy rozpocznie się wojna w okresie 2, a powiązane nagrody nie będą już dostępne do zdobycia:

  • Wojna w Delves: poziom 4 (sezon 1): Uzupełnij poziom 4, a życie pozostało podczas wojny w okresie 1.
  • Wojna w Delves: poziom 5 (sezon 1): Uzupełnij poziom 5, a życie pozostało podczas wojny w okresie 1.
  • Wojna w Delves: Tier 6 (sezon 1): Uzupełnij poziom 6, a życie pozostało podczas wojny w okresie 1.
  • Wojna w Delves: poziom 7 (sezon 1): Uzupełnij poziom 7, a życie pozostało podczas wojny w okresie 1.
  • Wojna w Delves: Tier 8 (sezon 1): Uzupełnij poziom 8, a życie pozostało podczas wojny w okresie 1.
  • Wojna w Delves: poziom 9 (sezon 1): Uzupełnij poziom 9, a życie pozostało podczas wojny w okresie 1.
  • Wojna w Delves: Tier 10 (sezon 1): Uzupełnij poziom 10, a życie pozostało podczas wojny w okresie 1.
  • Wojna w Delves: Tier 11 (sezon 1): Uzupełnij poziom 11 zagłębia się w życie pozostało podczas wojny w okresie 1. (Nagroda: Tytuł: High Explorer)
  • Biorę świecę: Z powodzeniem ukończ Kobolda, nie wyczerpując zaczarowanej świecy lub totemu powietrznej na poziomie 8 lub wyższym. (To nie będzie już częścią chwały Meta Delver.)
  • Mój pierwszy nemezis: Pokonaj Zekvira w swoim kryzysie przed wydaniem następnego sezonu Delves. (Nagroda: Raporski kręgosłup Zekvira (staje się niską szansą z Zekvir Kill po zakończeniu sezonu.)
  • Polowanie na myśliwego: Pokonaj Zekvira w swojej kryjówce na poziomie? Przed wydaniem następnego sezonu Delves. (Nagroda: Tytuł: Wniebowstąpienia)
  • Pozwól mi go solo: Zekvir: Pokonaj Zekvira w swoim kryzysie na poziomie? Bez żadnych innych graczy na twojej imprezie, przed wydaniem następnego sezonu Delves. (Nagroda: Dostosowanie Mount: Delver’s Dirigible Schematic (Void.))

To wszystko, co można wiedzieć! Pamiętaj, aby wskoczyć i grozić, jeżeli chcesz zarobić wszystko przed końcem sezonu.

Idź do oryginalnego materiału