Wyszedł nowy devlog Olden Ery! Jest on w całości poświęcony zdolnościom bohaterów. Co z nim znajdziecie? Ano:
informacje o systemie zdobywania zdolności: każdy heros startuje ze zdolnością rasową oraz (w większości przypadków) jedną zdolnością normalną;
maksymalnie można posiadać osiem zdolności;
zarys systemu talentów: każda zdolność będzie miała pięć talentów: po wbiciu zdolności na poziom zaawansowany będzie można posiadać jeden talent z wybranej puli trzech, zaś po wbiciu eksperta -- z dwuelementowego zbioru eksperckiego;
podklasy bohaterów -- rozwińcie hirka w określony sposób dla potężnych efektów: co powiecie na sprawienie, iż wrogi bohater będzie mógł rzucić każde zaklęcie tylko jeden raz na bitwę?
działanie zdolności rasowych (poza ❄️): na polu bitwy Temple zwiększa tymczasowo liczbę punktów życia swoich jednostek, po zgonie swego oddziału, a Hive -- wysiaduje ogniste larwy (tym więcej, im więcej łącznie hapeków mają naszych jednostki Hive'u);
komplet 23 umiejętności nauczenia się. Znajdziecie tam dobrze znane pozycje jak Offence, Leadership, Diplomacy oraz Logistics. Można się będzie również nauczyć świeżynek w postaci Thaumaturgy (rzuć drugie zaklęcie w turze, ale znacznie drożej) i Battlemagic (atak i obrona jednostek rośnie o procent wiedzy i mocy hirka).