Niedawno udostępnił Matthew Wilde, programista efektów wizualnych w Valve krótki rzut oka meczu Campo Santo W Dolinie Bogówrozwój dla którego był wstrzymane w 2019 r.
Sześciosekundowy klip zawiera widok z perspektywy pierwszej osoby przypominającej archeologa postaci pokazanej w jedynym zwiastunie gry, gdy ona i postać gracza przemieszczają się przez ciemną, wypełnioną wodą jaskinię w kierunku zalanego słońcem wyjścia.
Być może pamiętacie nazwisko Wilde’a z jego pracy Half-Life: Alyxw szczególności niesamowite shadery, do których stworzył symulować realistyczną ciecz w wielu, wielu szklanych butelkach gry wirtualnej rzeczywistości.
„Często pracuję nad płynnymi rzeczami – to był test wody, który przeprowadziliśmy w Campo Santo przed przeprowadzką do Valve” – wyjaśnił Wilde obok nowego W Dolinie Bogów materiał filmowy.
W Dolinie Bogów miał być kontynuacją ulubieńca krytyków Campo Santo Firewatch. To było pierwszy ujawniony na The Game Awards w 2017 r. z oknem premiery na rok 2019. W następnym roku studio zostało przejęte przez Valve, a jego pracownicy zostali włączeni do takich projektów jak Half-Life: Alyx I Władcy Dotypraca, w związku z którą współzałożyciel Campo Santo Jake Rodkin zasugerował zabroniony rozwój W Dolinie Bogów. Gra Strona Steama teraz podaje datę premiery na grudzień 2029 r.