Nintendo Switch 2 już pobiło PlayStation 5. Wystarczyły zaledwie dwie doby!

3 godzin temu
Zdjęcie: © 2025 Associated Press


Nintendo Switch to jedna z najlepiej sprzedających się konsol do grania w historii. Nic więc dziwnego, iż apetyty fanów w kontekście premiery next-genowego Switcha 2 są tak zaostrzone. Oficjalna prezentacja konsoli miała miejsce kilka dni temu. Film umieszczony w sieci przez producentów zanotował pierwszy duży sukces obrazujący, iż na nadejście tego urządzenia, czekają miliony.


Nintendo Switch 2 w ostatnich przynajmniej kilku miesiącach było obiektem licznych niekontrolowanych wycieków. Nieoficjalne doniesienia pojawiały się z różnych źródeł i dotyczyły w dużej mierze wyglądu konsoli, jej możliwości, specyfikacji wewnętrznych, dodatkowych funkcji oraz potencjalnych gier, które mają trafić na to urządzenie.


Finalnie japońscy producenci wypuścili do sieci oficjalny zwiastun z prezentacją konsoli. Krótki klip w skrzętny sposób uwypuklił przede wszystkim wizualne zmiany względem oryginalnego Switcha. Więcej informacji wprost od Nintendo mamy otrzymać już 2 kwietnia. Wówczas odbędzie się wyczekiwany event Nintendo Direct w pełni poświęcone nadchodzącemu handheldowi.Reklama


Czy Nintendo Switch 2 może pobić rekordy sprzedażowe? Są ku temu naprawdę racjonalnie przesłanki. Sam trailer z prezentacją konsoli w zaledwie 48 godzin zanotował w serwisie YouTube ponad 17 milionów odsłon. To doskonałe liczby, zważając na fakt, iż kilka lat temu zwiastun PlayStation 5 wyświetlony został w dwie doby lekko ponad 13 mln razy. Warto w tym miejscu dodać, iż prezentacja oryginalnego Switcha obejrzana została 19,5 mln razy w analogicznym okresie.


Do teraz zwiastun PS5, który pojawił się prawie pięć lat temu, wyświetlono 44 mln razy. Klip na platformie YouTube odnotował polubienia w liczbie 1,6 mln - z kolei Nintendo pod prezentacją Switcha 2 już może pochwalić się wynikiem przeforsowania granicy miliona polubień.
Ogłoszenie Nintendo Switcha 2 odbiło się bardzo szerokim echem również w serwisie X (Twitter). Na dwóch dużych kanałach tj. Nintendo of America oraz na oficjalnym japońskim profilu Nintendo filmy zgromadziły łącznie 92 miliony odsłon. To naprawdę gargantuiczne liczby.
Idź do oryginalnego materiału