Nowe okręty – Zamknięte testy aktualizacji 14.0

rykoszet.info 5 godzin temu

Witajcie, kapitanowie, w Nowym Roku – mamy nadzieję, iż dołączycie do nas w powitaniu pierwszych nowych okrętów, które pojawią się w 2025 roku!

Brytyjski niszczyciel Eskimo, Tier VIII

Niszczyciel klasy Tribal, HMS Eskimo, wszedł do służby w 1938 roku. Jego historia służby obejmuje Drugą Bitwę o Narwik, inwazje na Afrykę Północną i Sycylię, a także operacje na Kanaale La Manche i na Dalekim Wschodzie.

Jako siostrzany okręt Cossacka, Eskimo dzieli z nim tę samą broń: cztery podwójne wieże 120 mm oraz jedną, czterorurową wyrzutnię torpedową, a także świetne maskowanie. Jednak podobieństwa w zasadzie na tym się kończą: podczas gdy główne uzbrojenie Cossacka charakteryzuje się wysoką szybkostrzelnością i imponującym obrażeniami na minutę, Eskimo zadaje większe obrażenia w pojedynczą salwą, ale posiada dłuższy przeładowania. Eskimo wyposażony jest w pociski HE o zwiększonych obrażeniach i penetracji, znajdujących się zwykle na brytyjskich krążownikach i pancernikach. Jego materiały eksploatacyjne różnią się także znacząco od Cossacka: podczas gdy nie ma dostępu do Generatora Dymu, Doładowania Silnika ani Sondy Hydroakustycznej, posiada za to Grupę Naprawczą o podobnych adekwatnościach do tej na Daringu.

W walce Eskimo będzie pełnił rolę głównie okrętu zaczepnego przeciw dużym celom, wykorzystując poprawione pociski HE, by zadawać znaczące obrażenia wrogim krążownikom i pancernikom. Choć dzięki świetnemu maskowaniu może stawić czoła wrogim niszczycielom w krytycznych sytuacjach, przegra pojedynek z kanonierkami i powinien unikać takich starć. Dodatkowo, z powodu braku Generatora Dymu, należy zachować ostrożność i starannie dobierać starcia, ponieważ po rozpoczęciu walki będzie trudno się wycofać bez użycia terenu.

Szczegółowe parametry okrętu

Dane techniczne HMS Eskimo (Tier VIII)

  • Punkty wytrzymałości: 15 200
  • Pancerz: 19 mm

Główna bateria:4×2 działa 120 mm

  • Zasięg ognia: 12,1 km
  • Maksymalne obrażenia pocisku HE: 2300
  • Penetracja pancerza pocisku HE: 30 mm
  • Szansa na podpalenie: 12%
  • Prędkość pocisku HE: 808 m/s
  • Maksymalne obrażenia pocisku AP: 2100
  • Prędkość pocisku AP: 808 m/s
  • Czas przeładowania: 6,0 s
  • Czas obrotu wieży o 180°: 9,0 s
  • Maksymalny rozrzut: 106 m
  • Sigma: 2.00

Bomby głębinowe:

  • Maksymalne obrażenia: 5000
  • Liczba ładunków: 2
  • Liczba bomb w ładunku: 4
  • Czas przeładowania: 40,0 s

Torpedy:1×4 wyrzutnia torped 533 mm

  • Maksymalne obrażenia: 16 767
  • Zasięg: 12,0 km
  • Prędkość: 62 węzły
  • Czas przeładowania: 66 s
  • Czas obrotu wyrzutni o 180°: 7,2 s
  • Wykrywalność torped: 1,3 km
  • Możliwość wyboru między pojedynczymi torpedami a wystrzałem całej wyrzutni

Ochrona przeciwlotnicza:2×4 działa 12,7 mm,1×4 działa 40,0 mm,2×1 działa 7,7 mm

  • Krótki zasięg:
    • Ciągłe obrażenia na sekundę: 32
    • Prawdopodobieństwo trafienia: 95%
    • Zasięg działania: 1,5 km
  • Średni zasięg:
    • Ciągłe obrażenia na sekundę: 42
    • Prawdopodobieństwo trafienia: 100%
    • Zasięg działania: 2,5 km

Manewrowość:

  • Maksymalna prędkość: 36,0 węzłów
  • Promień skrętu: 610 m
  • Czas zmiany kursu: 3,6 s

Wykrywalność:

  • Wykrywalność na powierzchni: 6,8 km
  • Wykrywalność powietrzna: 3,2 km
  • Wykrywalność po strzale z głównych dział w dymie: 2,5 km

Dostępne konsumpcje:

  • Slot 1: Grupa Ratunkowo-Naprawcza (Czas trwania: 5 s; Czas przeładowania: 40 s; Ilość nieograniczona)
  • Slot 2: Grupa Naprawcza (Czas trwania: 10 s; PW na sekundę: 152; Czas przeładowania: 80 s; Liczba ładunków: 2)

Wszystkie statystyki są podane bez uwzględnienia modyfikatorów załogi i usprawnień. Statystyki mogą ulec zmianie podczas testów.

Panamerykański pancernik Valparaiso, Tier IX

W późnych latach 50. XX wieku rządy Wielkiej Brytanii i Chile rozmawiały o możliwości sprzedaży ostatniego brytyjskiego pancernika, HMS Vanguard, do Chile. Gdyby transakcja doszła do skutku, Marynarka Wojenna Chile wzbogaciłaby się o najsilniejszy okręt w swojej historii.

Okręt nazwano na cześć drugiego co do wielkości miasta Chile, które jest gospodarzem portu morskiego i bazy wojskowej. Nazwa jest dziedzictwem po jednym z pierwszych chilijskich okrętów pancerowych, który wszedł do służby w połowie lat 70. XIX wieku.

Opierając się na zmodernizowanym kadłubie Vanguarda, Valparaiso dysponuje stosunkowo lekką główną baterią jak na pancernik IX tieru, składającą się z czterech podwójnych wież 381 mm. Mimo niskiego kalibru, małej liczby dział i niezbyt wysokiej celności, Valparaiso przez cały czas zadaje potężne ciosy: wysoka szybkostrzelność i poprawione kąty rykoszetowania pocisków AP sprawiają, iż jego główna bateria stanowi poważne zagrożenie, choć brak pocisków HE ogranicza jego wszechstronność. Dodatkowo, bateria dodatkowa została przebudowana i składa się z czterech podwójnych wież 127 mm/54 z każdej strony. Choć Valparaiso nie dysponuje dużą liczbą dział dodatkowych, wysoka szybkostrzelność i dobra celność zapewnią jej ciągłe zadawanie obrażeń. Zmodernizowane przyspieszenie zapewni mu lepszą manewrowość, a Grupa Naprawcza ze skróconym czasem działania znacząco poprawia jego przeżywalność. W porównaniu do Vanguarda, jego kadłub, pokład i burtowe opancerzenie zostały pogrubione, co wyraźnie zwiększa odporność na pociski OB. Kluczową cechą w zestawie są Instrukcje Bojowe: ładowane stopniowo poprzez trafienia z dział dodatkowej lub natychmiastowo przez zatopienie wroga, Instrukcje Bojowe Valparaiso zapewniają ogromny wzrost prędkości materiałów eksploatacyjnych oraz umożliwiają szybką naprawę, gdy są aktywne.

W walce Valparaiso preferuje bliski kontakt, aby wykorzystać pełen potencjał swojej artylerii dodatkowej; jednak jak w przypadku każdego pancernika, najważniejszy jest wybór odpowiedniego momentu. Instrukcje Bojowe oferują niesamowity wzrost przeżywalności – biorąc pod uwagę to, kapitanowie mogą chcieć wysłać jednego z przeciwników na dno morza, aby natychmiastowo naładować Instrukcje przed zbliżeniem się do zasięgu swojej dodatkowej. Alternatywnie, warto szukać okazji w średniej i późnej fazie gry, aby zbliżyć się do osamotnionych wrogów.

Proszę zauważyć, iż model tego okrętu wciąż jest w fazie opracowywania, więc pokażemy go w późniejszej publikacji.

Szczegółowe charakterystki okrętu

Dane techniczne:

  • Punkty Wytrzymałości – 71600
  • Opancerzenie – 32 mm.
  • Ochrona przeciwtorpedowa – 25%.
  • Główna bateria – 4×2 381 mm.
  • Zasięg ognia – 18,7 km.
  • Maksymalna wartość uszkodzeń pocisku AP – 11750.
  • Początkowa prędkość pocisku AP – 804 m/s.
  • Czas przeładowania – 25,0 s.
  • Czas obrotu o 180 stopni – 30,0 s.
  • Maksymalny rozrzut – 247 m.
  • Sigma – 1,70.

Atak powietrzny (DC):

  • Czas przeładowania – 30,0 s.
  • Dostępne klucze – 2.
  • Liczba samolotów w kluczu – 1.
  • Maksymalny zasięg – 10,0 km.
  • Liczba bomb w ładunku – 2.
  • Maksymalne uszkodzenia bombą – 4200.

Uzbrojenie dodatkowe:8×2 127,0 mm, zasięg – 8,0 km

  • Maksymalne uszkodzenia pocisku HE – 1800.
  • Szansa na podpalenie – 9%.
  • Początkowa prędkość pocisku HE – 808 m/s.
  • Penetracja pancerza pocisku HE – 21 mm.
  • Czas przeładowania – 4,0 s.

Ochrona przeciwlotnicza: 1×2 40,0 mm, 11×1 40,0 mm, 10×2 76,2 mm, 8×2 127,0 mm.

  • Ochrona przeciwlotnicza średniego zasięgu: ciągłe obrażenia na sekundę – 515, szansa trafienia – 75%, zasięg – 4,0 km;
  • Ochrona przeciwlotnicza długiego zasięgu: ciągłe obrażenia na sekundę – 144, szansa trafienia – 75%, zasięg – 6,0 km;
  • Liczba eksplozji w salwie – 6, obrażenia w obrębie jednej eksplozji – 1610, zasięg działania 3,5 – 6,0 km.

Manewrowość:

  • Maksymalna prędkość – 30,0 węzłów.
  • Promień skrętu – 850 m.
  • Czas zmiany kursu – 9,7 s.
  • Wykrywalność na powierzchni – 15,6 km.
  • Wykrywalność w powietrzu – 11,0 km.
  • Wykrywalność po wystrzale z głównych dział w dymie – 14,7 km.

Instrukcje bojowe:

  • Postęp za każde trafienie z dodatkowej baterii – 4%
  • Postęp za zniszczony okręt wroga – 100%
  • Czas bezczynności przed utratą postępu – 50,0 s.
  • Utrata postępu za każdą sekundę bezczynności – 5,0%.
  • Efekt aktywacji: Czas przygotowania i przeładowania konsumpcyjnego – 95%
  • Czas trwania – 5,0 s

Dostępne konsumpcyjne:

  • 1 slot – Grupa Ratunkowo-Naprawcza (Czas trwania 15 s; Czas przeładowania 80 s; Ilość nieograniczona)
  • 2 slot – Grupa Naprawcza (Czas trwania 7 s; HP na sekundę 1432,0; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 6)

Wszystkie statystyki podano bez uwzględnienia modyfikatorów załogi i usprawnień. Statystyki mogą ulec zmianie podczas testów.

Brytyjska Okręt Podwodny Seal, Tier X

Duża łódź podwodna do kładzenia min, która została wcielona do Royal Navy w 1939 roku. Podczas II wojny światowej HMS Seal działała na różnych frontach, od Adenu po Halifax. Podczas misji bojowej w Cieśninie Kattegat w maju 1940 roku, mocno uszkodzona łódź podwodna została zmuszona do poddania się przez niemieckie samoloty.

Seal może się odgryźć! Uzbrojony w sześć wyrzutni torpedowych 533 mm, Seal wnosi do rozgrywki okrętów podwodnych nową jakość. Podobnie jak inne brytyjskie okręty podwodne, wyposażony jest wyłącznie w szybkie torpedy samonaprowadzające, ale charakteryzuje się wyższymi obrażeniami na torpedę, dużym zasięgiem i wysoką prędkością pingowania, co ułatwia atakowanie celów z dużych odległości. Jednak jej torpedy mają istotne wady: zasięg, w którym tracą zdolność samonaprowadzania, jest wyższy niż w przypadku innych łodzi podwodnych, dając celom dodatkowy czas na manewry w celu uniknięcia trafienia, a także mają stosunkowo długi czas przeładowania. Zasięg, w którym torpedy tracą zdolność samonaprowadzania, wynosi 3 km dla pancerników, 1,7 km dla lotniskowców, 2 km dla krążowników, 680 m dla niszczycieli i 240 m dla łodzi podwodnych.

Jeśli chodzi o inne cechy, Seal posiada dużą pojemność zanurzenia, która ładowana jest powoli, ale jego wysoka liczba punktów wytrzymałości pozwala mu wytrzymać kilka ciosów, gdy zostanie zauważony na powierzchni.

W trakcie bitwy, Seal będzie odgrywał rolę hybrydy pomiędzy klasyczną grą okrętem podwodnym a rolą torpedowego niszczyciela. Doskonale nadaje się do przeprowadzania ataków na dużą odległość, szczególnie na cele, które mają ograniczone możliwości manewrowania. Należy wybrać wrogie krążowniki lub pancerniki, które znajdują się blisko wysp lub posiadają słabą manewrowość na otwartym morzu. Trzeba uważać na konfrontacje z wrogimi okrętami podwodnymi — oprócz wyższego zasięgu, w którym torpedy tracą zdolność samonaprowadzania, co utrudnia trafienie, ograniczone montowanie torped jedynie na dziobie będzie znaczną wadą w takich starciach.

Warto dodać, iż ponieważ model Seal jest wciąż w fazie rozwoju, do testów zostanie użyty inny model – Selkie, posiadający identyczne parametry.

Szczegółowe charakterystki okrętu

Dane techniczne:

  • Punkty wytrzymałości – 19200.
  • Opancerzenie – 19 mm.
  • Pojemność zanurzenia – 300 jednostek.
  • Zużycie pojemności zanurzenia – 1 jednostka/s.
  • Szybkość ładowania pojemności zanurzenia – 0,4 jednostki/s.

Główna bateria – 1×1 102 mm.

  • Zasięg ognia – 6,0 km.
  • Maksymalne uszkodzenia pocisku SAP – 2250.
  • Penetracja pancerza pocisku SAP – 30 mm.
  • Początkowa prędkość pocisku SAP – 850 m/s.
  • Czas przeładowania – 5,0 s.
  • Czas obrotu o 180 stopni – 18,0 s.
  • Maksymalny rozrzut – 36 m.
  • Sigma – 2,00.

Sonar:

  • Czas przeładowania – 9,0 s.
  • Czas trwania efektu pingowania na wyróżnionym sektorze – 35,0 s, dla podwójnego wyróżnionego sektora – 75,0 s;
  • Prędkość pinga – 800 m/s;
  • Maksymalny zasięg – 13,0 km.

Torpedy – Wyrzutnie torpedowe – 6×1 533 mm.

  • Maksymalne uszkodzenia – 12033.
  • Zasięg – 13,0 km.
  • Prędkość – 90 węzłów.
  • Czas przeładowania – 90 s.
  • Czas obrotu wyrzutni torpedowej o 180 stopni – 15,0 s.
  • Wykrywalność torped – 2,5 km.
  • Liczba ładownic torpedowych na dziobie – 3.

Manewrowość:

  • Maksymalna prędkość – 27,0 węzła.
  • Promień skrętu – 490 m.
  • Czas zmiany kursu – 7,0 s.
  • Wykrywalność na powierzchni – 6,6 km.
  • Wykrywalność w powietrzu – 2,4 km.
  • Wykrywalność po wystrzale z głównych dział w dymie – 2,1 km.

Dostępne materiały eksploatacyjne:

  • 1 slot – Grupa Ratunkowo-Naprawcza (Czas trwania 15 s; Czas przeładowania 60 s; Ładunki 3)
  • 2 slot – Hydrofon (Czas trwania 1 s; Odległość od statku – 6,0 km; Czas ujawniania pozycji statku – 6 s; Czas przeładowania 30 s; Ładunki 6)
  • 3 slot – Detektor Okrętów Podwodnych (Czas trwania 60 s; Zasięg wykrywania łodzi podwodnych na maksymalnej głębokości – 6,0 km; Czas przygotowania na początku bitwy – 330 s; Czas przeładowania 120 s; Ilość nieograniczona)
  • 4 slot – Rezerwowa Jednostka Akumulatorowa (Czas trwania 30 s; Czas przeładowania 90 s; Ładunki 2)

Wszystkie statystyki podano bez uwzględnienia modyfikatorów załogi i usprawnień. Statystyki mogą ulec zmianie podczas testów.

Szczegółowe charakterystyki nowych koncepcji

Na koniec, w naszym poprzednim DevBlogu ogłosiliśmy nową koncepcję statku, którą planujemy tymczasowo dodać do gry, oraz trzy statki, z którymi będziemy ją testować. Teraz jesteśmy gotowi, aby podzielić się parametrami tych statków.

Francuski krążownik Metz, Tier VIII (Bazuje na Toulon)

Szczegółowe charakterystyki

Dane techniczne:

  • Maksymalne Punkty wytrzymałości – 42500.
  • Punkty wytrzymałości na początku bitwy – 17000.
  • Opancerzenie – 25 mm.
  • Czas trwania pożarów: 60 s.
  • Ochrona przed torpedami – 25%.

Walcz lub uciekaj

Szybkostrzelność i celność dział polepszają się wraz z utratą PW, aż do pewnego poziomu, po którym dalsza strata PW już nie daję dodatkowych premii.

Minimalny próg PW: 10625
Bonusy maksymalne:

  • Czas przeładowania głównych dział: -15%
  • Rozrzut pocisków głównych dział: -23%

Główna bateria – 2×4 305 mm.

  • Zasięg ognia – 18,8 km.
  • Maksymalne uszkodzenia pocisku HE – 4050.
  • Penetracja pancerza pocisku HE – 51 mm.
  • Szansa na podpalenie – 17%.
  • Początkowa prędkość pocisku HE – 905 m/s.
  • Maksymalne uszkodzenia pocisku AP – 8000.
  • Początkowa prędkość pocisku AP – 850 m/s.
  • Czas przeładowania – 27,0 s.
  • Czas obrotu o 180 stopni – 25,7 s.
  • Maksymalny rozrzut – 245 m.
  • Sigma – 1,80.
  • Brak usprawnień poprawiających celność głównych dział lub zasięg ognia.

Limitowane pociski AP:

Pociski AP o ulepszonych balistyce, lepszej penetracji, zmniejszonej szansie na rykoszet i krótszym czasie uzbrojenia zapalnika.

  • Liczba pocisków – 80 (Seria wybuchów zużywa 8 pocisków z każdej wieży).
  • Maksymalne uszkodzenia pocisku AP – 8000.
  • Kąt, pod którym sprawdzana jest szansa na rykoszet – 55 stopni.
  • Gwarantowany kąt rykoszetu – 65 stopni.
  • Początkowa prędkość – 940 m/s.

Parametry salwy:

  • Czas przeładowania – 36,0 s.
  • Czas pomiędzy salwami – 1,7 s.
  • Liczba strzałów w serii – 2.
  • Zasięg ognia: -33,3%.

Nalot:

  • Czas przeładowania – 30,0 s.
  • Dostępne klucze – 2.
  • Liczba samolotów w kluczu – 1.
  • Maksymalny zasięg – 7,0 km.
  • Liczba bomb w ładunku – 2.
  • Maksymalne uszkodzenia bomb – 4200

Bateria dodatkowa:

2×3 155 mm,

  • zasięg – 7,6 km.
  • Maksymalne uszkodzenia pocisku HE – 2200.
  • Szansa na podpalenie – 11%.
  • Początkowa prędkość pocisku HE – 870 m/s.

6×2 100 mm,

  • zasięg – 7,6 km.
  • Maksymalne uszkodzenia pocisku HE – 1400.
  • Szansa na podpalenie – 6%.
  • Początkowa prędkość pocisku HE – 780 m/s.

Obrona przeciwlotnicza:18×2 25 mm, 6×2 100 mm, 8×2 37 mm.

  • Ochrona AA na krótkim zasięgu:Ciągłe uszkodzenia na sekundę – 238, szansa trafienia – 85%, strefa działania – 2,5 km.
  • Ochrona AA na średnim zasięgu:Ciągłe uszkodzenia na sekundę – 35, szansa trafienia – 90%, strefa działania – 3,0 km.
  • Ochrona AA na długim zasięgu:Ciągłe uszkodzenia na sekundę – 56, szansa trafienia – 90%, strefa działania – 5,8 km.Liczba eksplozji w salwie – 2, uszkodzenia w obrębie eksplozji – 1120, strefa działania 3,5 – 5,8 km.

Manewrowość:

  • Maksymalna prędkość – 30,0 węzła.
  • Promień skrętu – 710 m.
  • Czas zmiany kursu – 11,5 s.
  • Wykrywalność na powierzchni – 13,7 km.
  • Wykrywalność w powietrzu – 9,6 km.
  • Wykrywalność po wystrzale z głównych dział w dymie – 10,9 km.

Dostępne materiały eksploatacyjne:

  • 1 slot – Grupa Ratunkowo-Naprawcza (Czas trwania 5 s; Czas przeładowania 60 s; Wyposażenie nielimitowane)
  • 2 slot – Wyspecjalizowana Grupa Naprawcza (Czas trwania 20 s; Punkty hit na sekundę 637,5; Czas przeładowania 60 s; Ładunki 5; Czas przygotowania na początku bitwy 200s)
  • 3 slot – Doładowanie Silnika (Czas trwania 180 s; Maksymalna prędkość +15%; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)
  • 4 slot – Sonda Hydroakustyczna (Czas trwania 100 s; Zasięg wykrywania torped – 3,5 km; Zasięg wykrywania okrętów – 5,0 km; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)
  • 4 slot – Obrona AA (Czas trwania 40 s; Średnia AA – +50%; Uszkodzenia w obrębie strefy eksplozji pocisków wystrzelonych z średniego i długiego zasięgu AA – 300%; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 3)
  • 5 slot – Myśliwiec (Czas trwania 60 s; Myśliwce 3; Zasięg działania 3 km; Czas przeładowania 90 s; Ładunki 3)

Wszystkie statystyki podano bez uwzględnienia modyfikatorów załogi i usprawnień. Statystyki mogą ulec zmianie podczas testów.

Sowiecki Krążownik Vyazma, Tier IX (Bazuje na Borodino)

Szczegółowa charakterystyka

Dane techniczne:

  • Punkty Wytrzymałości – 64200.
  • Punkty Wytrzymałości na początku bitwy – 25680.
  • Pancerz – 25 mm.
  • Czas trwania pożaru: 60 s.
  • Ochrona przeciwtorpedowa – 24%.

Walcz lub Uciekaj:
Szybkostrzelność i celność dział polepszają się wraz z utratą PW, aż do pewnego poziomu, po którym dalsza strata PW już nie daję dodatkowych premii.
Minimalny poziom PW: 16050
Maksymalny bonus:

  • Czas przeładowania głównej artylerii: -15%
  • Rozrzut pocisków głównej artylerii: -25%

Główna artyleria: 2×3 406mm

  • Zasięg ognia – 20.9 km.
  • Maksymalne obrażenia pociskiem HE – 5800.
  • Penetracja pancerza pociskiem HE – 68 mm.
  • Szansa na podpalenie – 40%.
  • Prędkość pocisku HE – 830 m/s.
  • Maksymalne obrażenia pociskiem AP – 13250.
  • Prędkość pocisku AP – 830 m/s.
  • Czas przeładowania – 29.0 s.
  • Czas obrotu o 180 stopni – 25.7 s.
  • Maksymalny rozrzut – 267 m.
  • Sigma – 1.80.
  • Nie są dostępne ulepszenia poprawiające celność głównej artylerii lub zasięg ognia.

Limitowane pociski AP

Pociski AP z ulepszoną balistyką, penetracją, zmniejszoną możliwością odbicia, skróconym czasem zapłonu.

  • Liczba pocisków – 60 (Seria zużywa 6 pocisków na wieżę).
  • Maksymalne obrażenia pociskiem AP – 13250.
  • Kąt, pod którym sprawdzana jest szansa na rykoszet – 55 stopni.
  • Gwarantowany kąt rykoszetu – 65 stopni.
  • Prędkość pocisku – 900 m/s.
  • Seria wystrzałów:
    • Czas przeładowania – 40.0 s.
    • Czas pomiędzy wystrzałami – 1.7 s.
    • Strzały w serii – 2.
    • Zasięg ognia: -37.9%

Atak powietrzny (DC)

  • Czas przeładowania – 30.0 s.
  • Dostępne klucze – 2.
  • Liczba samolotów w kluczu – 1.
  • Maksymalny zasięg – 7.0 km.
  • Liczba bomb w ładunku – 2.
  • Maksymalna szkoda bombą – 4200

Artyleria dodatkowa: 2×2 180.0 mm, zasięg – 7.0 km.

  • Maksymalna szkoda pociskiem HE – 2500.
  • Szansa na zapalenie – 13%.
  • Prędkość pocisku HE – 1000 m/s.

Ochrona przeciwlotnicza (AA):12×4 25.0 mm, 12×2 57.0 mm, 2×2 180.0 mm.

  • Ochrona AA na krótkim zasięgu:Ciągłe uszkodzenia na sekundę – 203, szansa trafienia – 70%, strefa działania – 3,1 km.
  • Ochrona AA na średnim zasięgu:Ciągłe uszkodzenia na sekundę – 357, szansa trafienia – 75%, strefa działania – 4,0 km.
  • Ochrona AA na długim zasięgu:Ciągłe uszkodzenia na sekundę – 42, szansa trafienia – 75%, strefa działania – 5,8 km.Liczba eksplozji w salwie – 2, uszkodzenia w obrębie eksplozji – 1820, strefa działania 3,5 – 5,8 km.

Manewrowość

  • Maksymalna prędkość – 31.6 węzła.
  • Promień skrętu – 1060 m.
  • Czas przestawienia steru – 12.8 s.
  • Wykrywalność na powierzchni – 16.9 km.
  • Wykrywalność z powietrza– 11.8 km.
  • Wykrywalność po wystrzale z głównych dział w dymie – 17.0 km.

Dostępne materiały eksploatacyjne

  • 1 slot – Grupa Ratunkowo-Naprawcza (Czas trwania 5 s; Czas przeładowania 60 s; Wyposażenie nielimitowane)
  • 2 slot – Wyspecjalizowana Grupa Naprawcza (Czas trwania 20 s; Punkty hit na sekundę 963; Czas przeładowania 60 s; Ładunki 5; Czas przygotowania na początku bitwy 200s)
  • 3 slot – Doładowanie Silnika (Czas trwania 180 s; Maksymalna prędkość +15%; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)
  • 4 slot – Sonda Hydroakustyczna (Czas trwania 100 s; Zasięg wykrywania torped – 3,5 km; Zasięg wykrywania okrętów – 5,0 km; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)
  • 4 slot – Obrona AA (Czas trwania 40 s; Średnia AA – +50%; Uszkodzenia w obrębie strefy eksplozji pocisków wystrzelonych z średniego i długiego zasięgu AA – 300%; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 3)

Uwaga: Wszystkie statystyki podano bez modyfikatorów załogi i usprawnień. Statystyki mogą ulec zmianie podczas testów.

Amrykański Pancernik Oregon, Tier X (Bazuje na Georgii)

Szczegółowa charakterystyka

Dane techniczne:

  • Punkty Wytrzymałości – 74100.
  • Punkty Wytrzymałości na początku bitwy – 29640.
  • Pancerz – 32 mm.
  • Ochrona przeciwtorpedowa – 26%.

Walcz lub Uciekaj:
Szybkostrzelność i celność dział polepszają się wraz z utratą PW, aż do pewnego poziomu, po którym dalsza strata PW już nie daję dodatkowych premii.
Minimalny poziom PW: 18525
Maksymalny bonus:

  • Czas przeładowania głównej artylerii: -15%
  • Rozrzut pocisków głównej artylerii: -27%

Główna artyleria: 2×3 457mm

  • Zasięg ognia – 23.5 km.
  • Maksymalne obrażenia pociskiem HE – 6450.
  • Penetracja pancerza pociskiem HE – 77 mm.
  • Szansa na podpalenie – 43%.
  • Prędkość pocisku HE – 800 m/s.
  • Maksymalne obrażenia pociskiem AP – 15750.
  • Prędkość pocisku AP – 732 m/s.
  • Czas przeładowania – 25.0 s.
  • Czas obrotu o 180 stopni – 36 s.
  • Maksymalny rozrzut – 293 m.
  • Sigma – 1.80.
  • Nie są dostępne ulepszenia poprawiające celność głównej artylerii lub zasięg ognia.

Limitowane pociski AP

Pociski AP z ulepszoną balistyką, penetracją, zmniejszoną możliwością odbicia, skróconym czasem zapłonu.

  • Liczba pocisków – 72 (Seria zużywa 4 pociski na wieżę).
  • Maksymalne obrażenia pociskiem AP – 13250.
  • Kąt, pod którym sprawdzana jest szansa na rykoszet – 55 stopni.
  • Gwarantowany kąt rykoszetu – 65 stopni.
  • Prędkość pocisku – 832 m/s.
  • Seria wystrzałów:
    • Czas przeładowania – 35.0 s.
    • Czas pomiędzy wystrzałami – 1.7 s.
    • Strzały w serii – 2.
    • Zasięg ognia: -42,6%

Atak powietrzny (DC)

  • Czas przeładowania – 30.0 s.
  • Dostępne klucze – 2.
  • Liczba samolotów w kluczu – 1.
  • Maksymalny zasięg – 11.0 km.
  • Liczba bomb w ładunku – 2.
  • Maksymalna szkoda bombą – 4900

Artyleria dodatkowa: 10×2 127.0 mm, zasięg – 7.3 km.

  • Maksymalna szkoda pociskiem HE – 1800.
  • Szansa na zapalenie – 5%.
  • Prędkość pocisku HE – 792 m/s.

Ochrona przeciwlotnicza (AA):10×2 127.0 mm., 16×4 40.0 mm., 40×1 20.0 mm.

  • Ochrona AA na krótkim zasięgu:Ciągłe uszkodzenia na sekundę – 280, szansa trafienia – 70%, strefa działania – 2,0 km.
  • Ochrona AA na średnim zasięgu:Ciągłe uszkodzenia na sekundę – 413, szansa trafienia – 75%, strefa działania – 3,5 km.
  • Ochrona AA na długim zasięgu:Ciągłe uszkodzenia na sekundę – 172, szansa trafienia – 75%, strefa działania – 5,8 km.Liczba eksplozji w salwie – 2, uszkodzenia w obrębie eksplozji – 1610, strefa działania 3,5 – 5,8 km.

Manewrowość

  • Maksymalna prędkość – 33 węzły.
  • Promień skrętu – 890 m.
  • Czas przestawienia steru – 16,5 s.
  • Wykrywalność na powierzchni – 16.4 km.
  • Wykrywalność z powietrza– 11.3 km.
  • Wykrywalność po wystrzale z głównych dział w dymie – 18.0 km.

Dostępne materiały eksploatacyjne

  • 1 slot – Grupa Ratunkowo-Naprawcza (Czas trwania 20 s; Czas przeładowania 80 s; Wyposażenie nielimitowane)
  • 2 slot – Wyspecjalizowana Grupa Naprawcza (Czas trwania 20 s; Punkty hit na sekundę 1111,5; Czas przeładowania 60 s; Ładunki 5; Czas przygotowania na początku bitwy 200s)
  • 3 slot – Doładowanie Silnika (Czas trwania 180 s; Maksymalna prędkość +15%; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)
  • 4 slot – Myśliwiec (Czas trwania 60 s; Myśliwce 4; Zasięg działania 3 km; Czas przeładowania 90 s; Ładunki 3)

Uwaga: Wszystkie statystyki podano bez modyfikatorów załogi i usprawnień. Statystyki mogą ulec zmianie podczas testów.

Po początkowym ogłoszeniu nowego mechanizmu Ograniczonych Pocisków, część z Was wyraziła obawy dotyczące jego celu i przyszłości. Chcielibyśmy odpowiedzieć na te wątpliwości:

  • Ograniczone pociski to niezależny mechanizm, a nie poligon doświadczalny dla Pocisków Premium)
  • Ograniczone pociski są przypisane do określonych okrętów i działają podobnie do istniejących mechanizmów gry, takich jak tryb Ognia Seryjnego dostępny na okrętach takich jak Condé, Edgar i Zorkiy, które również oferują ulepszone adekwatności pocisków.
  • Ograniczone pociski będą automatycznie uzupełniane po każdej bitwie, podobnie jak ładunki konsumpcyjne, i nie będą mogły być kupowane za żadną walutę, z wyjątkiem standardowych kosztów serwisowych okrętów po każdej bitwie.
  • Trzy wspomniane okręty będą dostępne tylko w trakcie trwania wydarzenia, po czym zostaną usunięte z gry. Chcemy również podkreślić, iż te okręty, podobnie jak wszystkie okręty wprowadzane do gry — w tym okręty z Drzewka Technologii, Premium i inne — przejdą nasz regularny proces testów na żywo, aby zapewnić ich odpowiednie dopasowanie do ogólnej równowagi gry.
Idź do oryginalnego materiału