Twórca Space Marine 2 twierdzi, iż gra może odnieść sukces bez sprzedaży absurdalnej liczby egzemplarzy

prawica.net 1 miesiąc temu

Warhammer 40,000: Space Marine 2 został wydany w zeszłym miesiącu i spotkał się z uznaniem zarówno krytyków, jak i komercji, a ponad 2 miliony graczy w chwili premiery pomogło jej stać się najczęściej graną grą Warhammer wszechczasów na samym Steamie. Mówiąc o osiągnięciach gry, dyrektor kreatywny Sabre Interactive, Tim Willits, wyjaśnił niedawno, w jaki sposób oczekuje się, iż gra odniesie sukces bez konieczności osiągania wysokich celów sprzedażowych. [Space Marine 2] sukcesem” – Willits powiedział IGN. „Niestety, jest wiele gier, szczególnie autorstwa deweloperów z Ameryki Północnej, których jeżeli nie sprzedasz się w 5 milionach egzemplarzy, oznacza to porażkę. To znaczy, w jakim biznesie poniesiesz porażkę, jeżeli sprzedasz mniej niż 5 milionów?” Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Użyj wideo HTML5 przeglądarka umożliwiająca oglądanie filmów. Ten plik wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień 123456789101112131415161718192021222324252627282 93031Rok202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010200920082007200620052004200320022001200019991998199719 9619951994199319921991199019891988198719861985198419831982198 11980197919781977197619751974197319721971197019691968196719661 9651964196319621961196019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619 3519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192 01919191819171916191519141913191219111910190919081907190619051 9041903190219011900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na warunki GameSpot

Warunki korzystania i Polityka prywatnościWejdź w grę: 11 niezbędnych porad dotyczących Warhammer 40K: Space Marine 2 Powiew świeżego powietrza w porównaniu do kilku innych znanych gier, które odnotowały rozczarowujące wyniki sprzedaży, takich jak Suicide Squad: Kill the Justice League, Star Wars Outlaws i Concord — dyrektor kreatywny Sabre Interactive, Tim Willits, przypisał sukces gry studiu, które trzymało się podstawowych założeń planu Space Marine 2 i unikało sytuacji „przekroczenia zakresu”. Jesteśmy głęboko przekonani, iż to, co robisz w każdej sekundzie i co się dzieje, gdy naciśniesz te przyciski, a podstawowa pętla rozgrywki jest tak krytyczna, dlatego skupiamy się na interakcji w rozgrywce od chwili do chwili i odczuciu, jakie odczuwasz” – wyjaśnił Willits. „A potem trzymamy się naszych podstawowych filarów, na przykład bycia najlepszym Kosmicznym Marines, walki wręcz, walki dystansowe, roje i to wszystko. Wiele zespołów w trakcie tworzenia gier będzie przekraczać zakres gier. Patrzą na inną grę, która właśnie wyszła i powiedz: „Och, musimy to zrobić, dodajmy to, musimy zrobić to”. I tracą koncentrację na rdzeniu, co tak naprawdę sprawia, iż ​​gra jest przyjemna.” Te komentarze pojawiają się niedługo po tym, jak szef Epic Games, Tim Sweeney, wypowiadał się na temat problemów nękających gry AAA na początku tego tygodnia. Wspomniał, iż branża gier przechodzi „zmianę pokoleniową”, w wyniku której wysokobudżetowe gry nie sprzedają się tak dobrze, jak oczekiwano. „Obserwujemy prawdziwy trend polegający na tym, iż gracze skłaniają się w stronę naprawdę dużych gier, w których mogą grać z większą liczbą znajomych” – powiedział Sweeney (przez Gracz komputerowy). Było kilka wyjątków od komentarzy Sweeneya, jak Elden Ring, Black Myth: Wukong i oczywiście Space Marine 2. Chociaż niektóre z tych gier mają elementy kooperacji, w ich istocie przez cały czas są to gry dla jednego gracza Z innych wiadomości o Space Marine 2, dostępnych jest więcej opcji dostosowywania dla najlepszych Imperatora, a ostatnia łatka wprowadziła kilka poważnych poprawek i nowych funkcji do gry.

Idź do oryginalnego materiału