Wszystkie wybory i wyniki końcowe w Dragon Age The Veilguard

cyberfeed.pl 3 dni temu


Przez cały etap końcowy z Dragon Age: Strażnik Zasłonybędziesz musiał dokonać szeregu wyborów. Niektóre z nich są oczywiste i nie mają większego wpływu na ogólny wynik, podczas gdy inne mają znacznie bardziej dramatyczne konsekwencje (tj. śmierć, zniszczenie itd.).

Nasz Dragon Age: Strażnik Zasłony kontury przewodnika wszystkie wybory i wyniki w grze końcowejpomagając Ci utrzymać przy życiu jak najwięcej ludzi. Ale najpierw…

Usuńmy to z drogi: są spoilery na temat zakończenia Dragon Age: Strażnik Zasłony i losy członków Straży Zasłony poniżej. Będziemy podchodzić do tego ostrożnie, kiedy tylko będzie to możliwe, ale nie ma na to innego sposobu.

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Jak przygotować się na grę końcową w Dragon Age: The Veilgaurd

Wszystko, co robisz w trakcie gry, w tajemnicy przygotowuje twoich sojuszników — zarówno samą drużynę, jak i różne frakcje na całym świecie Thedas — do ostatecznej bitwy.

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Ukończenie każdego z Twoich linie zadań towarzysza je zarobi Bohater Straży Zasłony statusu, przyznaj im nową umiejętność i zdobądź fantazyjną zbroję. Wiele z nich będzie rozmowami, a potem sporadyczną bójką.

Ważne jest to, iż gdy skończysz historię każdego towarzysza, będzie on lepiej przygotowany na przetrwanie nadchodzących bitew.

Podobnie twoje relacje z każdym z nich odłam — Antivan Crows, Lords of Fortune, Mourn Watch, Shadow Dragons, Veil Jumpers i Szarzy Strażnicy — odgrywają rolę podczas ostatecznej bitwy. W trakcie gry podejmujesz za nich decyzje i pomagasz im. Ostatecznie to, jak dobre są twoje relacje z każdą frakcją, decyduje o tym, jak mocno (lub czy) pojawią się one w ostatecznej bitwie.

Zaczyna się to od chwili, gdy zdecydujesz się zapisać któreś z nich Minratus czy Treviso od ataku smoka. Komu nie pomożesz, pod koniec gry będzie na (nieco) słabszej pozycji.

Czy każdemu uda się przetrwać w Dragon Age: The Veilguard?

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Wszystkie twoje przygotowania mają tak naprawdę na celu upewnienie się, iż wszyscy przeżyją ostateczną bitwę. Ale niestety nie każdemu się to uda. Stracisz co najmniej jednego członka swojej drużyny. I być może więcej. Zajmiemy się tym poniżej.

Wszystkie wybory końcowe w Dragon Age: Strażnik Zasłony

Wszystkie wybory, których dokonasz, prowadzą do końca Dragon Age: Strażnik Zasłony określ, jakie zakończenie możesz uzyskać i kto przetrwa ostateczną bitwę. Siła Twojej frakcji i uzyskanie przez sojuszników statusu Bohatera Osłony Zasłony może niemal zagwarantować, iż wszyscy przeżyją, ale przez cały czas możesz podejmować złe decyzje.

Poniżej szczegółowo omówimy wszystkie opcje, ale wypiszmy je dla łatwego odniesienia:

Wybór

Najlepszy członek drużyny

Przekonaj Inkwizytora, aby ponownie zjednoczył się z Solasem Nie dotyczy
Kto powinien przewodzić odwróceniu uwagi? Davrina czy Hardinga
Kto powinien zlikwidować osłony? Bellara lub Neve
Kto powinien rozwikłać zabezpieczenia? Bellarę, Neve, Emmricha czy Hardinga
Kto powinien zabić dowódcę Venatori? Lucanis, Harding czy Neve
Kto powinien powstrzymać Juggernauta? Taash
Kto zostaje z tyłu? Davrina, Hardinga, Lucanisa czy Taasha

Czy możesz przekonać Inkwizytora, aby ponownie zjednoczył się z Solasem?

Gdy zbliżysz się do końca gry, otrzymasz zadanie zwane „Dziedzictwo i legendy” gdzie musisz spotkać się z Inkwizytorem w Cobbled Swan w Dock Town.

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

W trakcie długiej rozmowy na temat Solasa Inkwizytor wyjawi, iż kiedyś był w nim zakochany i w zależności od twoich wyborów może być skłonny mu wybaczyć.

Czy Davrin czy Harding powinni odwracać uwagę?

Rozpoczęcie zadania „Kiedy plany się zgadzają” ostrzega Cię, iż zbliżasz się do końca gry. Jeszcze długa droga przed nami, ale tu naprawdę zaczyna się akcja.

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Po intensywnej rozmowie z drużyną udasz się na Wyspę Łez, aby powstrzymać rytuał bogów. Od razu będziesz musiał zdecydować, czy Davrin, czy Harding poprowadzi siłę rozpraszającą.

Kogokolwiek wybierzesz, odniesiesz sukces, więc to nie problem. Problem w tym, iż kogokolwiek wybierzesz będzie ostatecznie poświęcić się później podczas walki z Ghilan’nainem. Nie da się tego obejść. Przepraszam. (Uważaj, iż Assan poświęca się wraz z Davrinem, jeżeli to wpłynie na twoją decyzję.)

Czy Bellara lub Neve powinny zlikwidować zabezpieczenia?

Gdy zespół odwracający uwagę odniesie sukces i ponownie dołączy do większej drużyny, dotrzesz do Łzy Pustki, a twoja droga do przodu zostanie zablokowana przez totemy magii krwi.

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Albo Bellara, albo Neve mogą je zdemontować (z sukcesem), więc nie ma od razu złego wyboru. Jednakże ktokolwiek dokona demontażu, zostanie złapany przez Elgar’nana i zarażony zarazą (i przez jakiś czas nie będzie dostępny dla twojej drużyny). Powtórzę raz jeszcze: nie da się tego obejść.

To, czy uda im się obronić przed porwaniem i infekcją, zależy od tego, czy uzyskałeś status Bohatera Osłony Zasłony. jeżeli tego nie zrobisz, ulegną infekcji.

Krótko mówiąc, wybierz kogokolwiek, kto ma status Bohatera Osłony Zasłony.

Kto powinien wykonywać jaką pracę w „Ostatnim gambicie”

W trakcie „Smoka i strasznego wilka” odbędziesz rundę końcowych rozmów z zespołem (szczerze mówiąc, jedną z kilku). Na koniec zbierzecie wszystkich (minus dwóch) przy kuchennym stole. To rozpocznie się natychmiast „Ostatni gambit” i będziesz musiał podjąć kilka decyzji na temat życia i śmierci.

W montażu łączącym planowanie i działanie będziesz musiał przypisać swoją drużynę do różnych zadań, które pomogą ci w ataku na Minrathous. To, jak dobrze ci ludzie sobie poradzą, zależy od tego, czy są Bohaterami Osłony Zasłony, od twoich relacji z różnymi frakcjami i od tego, czy nadają się do tego zadania. (Nie musisz jednak dopasowywać towarzysza do frakcji.)

Złe przygotowanie i wybór mogą (i będą) prowadzić do śmierci twoich towarzyszy, przywódców różnych frakcji lub obu. Ale jeżeli doprowadzisz wszystkich do statusu Bohatera Osłony Zasłony, trudno tu coś schrzanić.

A to oznacza, iż ​​możesz skupić się na tym, kogo chcesz mieć w swojej drużynie i pracować wstecz.

Kto powinien rozwikłać zabezpieczenia dzięki Skoczków Zasłony?

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Najlepiej postawić na osobę magiczną, która utrzyma przy życiu Strife’a, szefa Skoczków Zasłon. Bellara ma doświadczenie z magicznymi artefaktami, Emmrich ma swoją nekromancję, a Neve jest potężnym magiem.

Najsilniejszym wyborem jest Bellara lub Neve — oczywiście, kogo tutaj wybierzesz, zależy od tego, kogo wcześniej wybrałeś do demontażu totemów. jeżeli jednak siła twojej frakcji jest wystarczająco duża, a twoimi towarzyszami są Strażnicy Zasłony, Emmricha czy Hardinga też tu pracować.

Kto powinien zabić dowódcę Venatori dzięki Antivanskich Wron?

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Twoim następnym wyborem będzie kogo wysłać za magiem wojennym Venatori, podczas gdy Antivan Wrony będą go wspierać. Szukasz kogoś z doświadczeniem w walce z magami (lub po prostu, no wiesz, w dźganiu). Neve to dobry wybór, ale jeżeli szukasz zabójcy, Lucanis to łatwy wybór.

W zależności od tego, kto jest dostępny i nieprzypisany, Hardinga czy Neve’a też da się to wyciągnąć.

Kto powinien walczyć z Juggernautem z Szarymi Strażnikami i Żałobną Strażą?

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Następnie będziesz musiał wyznaczyć kogoś, kto będzie walczył u boku Szarych Strażników i powstrzymał Juggernauta wielkości budynku. Trudno wybrać kogokolwiek, ale Taash do tej roli z oczywistych powodów, ale Davrina czy Hardinga mogę wypełnić.

Czy możesz zwiększyć moc Run Felassana?

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

W drodze do ostatniej bitwy będziesz miał okazję porozmawiać z Morrigan. Da ci nową, potężną runę — Runa Felassana — którego siła zależy od tego, jak duży postęp poczyniłeś w grze „Serce korupcji” zadanie poboczne.

Kogo przypisać podczas „The Straszliwy Wilk Powstaje”

W drodze do Pałacu Archonta będziesz miał do rozdania ostatnie zadanie.

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Zanim zaczniesz się wspinać, wszyscy twoi sojusznicy zbierają się i ostrzegają cię o nadchodzącym ataku, a ty będziesz musiał wybrać jednego ze swoich towarzyszy, który pozostanie z tyłu i pomoże. Ten wybór dotyczy ochrony innych. Ani Bellara, ani Neve – ktokolwiek został wcześniej porwany – nie będą dostępni w tej roli, ale w tym przypadku oboje są złym wyborem. (Spoiler: umrą.)

Twoja siła frakcji ma tu duże znaczenie, podobnie jak status Bohatera Osłony Zasłony twoich towarzyszy. jeżeli masz wszystko na maksimum, ich szanse rosną, ale przez cały czas możesz stracić sojusznika przez tę decyzję. Z naszego doświadczenia wynika, iż Davrina, Hardinga, Lucanisa czy Taasha przeżyjesz walkę, więc możesz wybrać kogo nie potrzebujesz do swojej drużyny podczas finałowej bitwy.

W końcówce gry masz jeszcze jeden wybór: co zrobić z Solasem. Jednak ta decyzja określa, jakie zakończenie zobaczysz. Istnieją trzy potencjalne wyniki, zasadniczo podzielone na tradycyjny paradygmat „dobry”, „zły” i „neutralny”, a to, który z nich można uzyskać, zależy od pewnych warunków wstępnych.

Więcej informacji znajdziesz w naszym przewodniku, jak zdobyć wszystko zakończenia W Dragon Age: Strażnik Zasłonywraz z naszym wyjaśnieniem, jak odblokować sekretne zakończenie (a scena po napisach).



Source link

Idź do oryginalnego materiału