Zamknięte testy 14.7 – Nowe okręty

rykoszet.info 3 dni temu

Dzień dobry, Kapitanowie!

Dziś z przyjemnością ogłaszamy wprowadzenie do gry 4 nowych okrętów, w tym dwóch historycznych.

Pan-azjatycki krążownik VIII tieru Narai

Lekki krążownik klasy Tiger — Narai — mógł zostać rozpoczęty w Wielkiej Brytanii, a po przedłużonym okresie budowy sprzedany Tajlandii, która wcześniej nabywała już inne brytyjskie okręty wojenne. Okręt nosi imię jednego z najsłynniejszych władców Tajlandii — Narai Wielkiego, króla Królestwa Ajutthai z XVII wieku.

W walce Narai różni się od Tiger ’59, rezygnując z ulepszonych pocisków przeciwpancernych (AP) brytyjskich lekkich krążowników na rzecz pocisków odłamkowo-burzących (HE), co zapewnia jej bardziej uniwersalne możliwości ofensywne mimo niewielkiej liczby dział. Zachowuje jednak ulepszoną dyspersję pocisków oraz Wyspecjalizowane Grupy Naprawcze, znany z Tiger ’59 — choć ma o jeden ładunek mniej, przez cały czas stanowi istotne wsparcie, biorąc pod uwagę niewielką pulę PW i słabe opancerzenie. Na tym kończą się jednak podobieństwa.

Wytwornica dymu Narai to ta sama, co u niszczycieli panazjatyckich, z zaledwie dwoma bazowymi ładunkami — dlatego najważniejsze znaczenie ma odpowiednie wyczucie momentu ich użycia, by zmaksymalizować ich skuteczność. Aby zwiększyć przeżywalność, Narai wyposażono w ulepszoną Sondę Hydroakustyczną oraz cztery ładunki Awaryjnego Doładowania Silnika , co pomaga jej w potyczkach i unikaniu większych okrętów oraz torped. W przeciwieństwie do Tiger ’59, który kładzie nacisk na wsparcie drużynowe i narzędzia użytkowe, Narai skupia się na zadawaniu obrażeń, stając się bardziej agresywną i samodzielną jednostką na polu bitwy.

Dzięki Narai możesz razić przeciwnika solidnymi pociskami HE, pozostając w stosunkowym bezpieczeństwie własnej zasłony dymnej i chroniony przez Hydrolokację przed torpedami niszczycieli. Gdy jednak skończą się ładunki dymu lub sytuacja stanie się zbyt ryzykowna, możesz zwiększyć prędkość, by uciec z niebezpieczeństwa, a następnie odzyskać sprawność dzięki ulepszonej Grupie Naprawczej.

Panazjatycki krążownik Narai, poziom VIII


Żywotność:
  • Punkty wytrzymałości: 33 100

  • Opancerzenie: 25 mm

  • Czas trwania pożaru: 30 s

  • Ochrona przeciwtorpedowa: 4%


Artyleria:
  • Główna bateria: 2×2 152 mm

  • Zasięg ognia: 14,3 km

  • Maksymalne obrażenia pociskiem HE: 2 150

    • Penetracja pancerza: 30 mm

    • Szansa na wywołanie pożaru: 9,0%

    • Prędkość początkowa HE: 768 m/s

  • Maksymalne obrażenia pociskiem AP: 3 200

    • Prędkość początkowa AP: 768 m/s

  • Czas przeładowania: 2,9 s

  • Czas obrotu o 180°: 4,7 s

  • Maksymalne rozrzucenie: 65 m

  • Sigma: 2,00


Nalot głębinowy (Airstrike/DC):
  • Czas przeładowania: 30,0 s

  • Dostępne naloty: 2

  • Liczba samolotów w ataku: 1

  • Zasięg maksymalny: 7,0 km

  • Liczba bomb w ładunku: 2

  • Maksymalne obrażenia od bomby: 4 200


Obrona przeciwlotnicza (AA):
  • 3×2 76,2 mm, 2×2 152,0 mm

Obrona średniego zasięgu:

  • Ciągłe obrażenia na sekundę: 217

  • Prawdopodobieństwo trafienia: 90%

  • Strefa działania: 4,0 km

Obrona dalekiego zasięgu:

  • Ciągłe obrażenia na sekundę: 60

  • Prawdopodobieństwo trafienia: 90%

  • Strefa działania: 6,9 km

Eksplozje:

  • Liczba eksplozji w salwie: 3

  • Obrażenia w eksplozji: 1 750

  • Strefa działania: 3,5 – 6,9 km


Manewrowość:
  • Maksymalna prędkość: 30,2 w.

  • Promień cyrkulacji: 590 m

  • Czas przestawienia steru: 7,8 s


Wykrywalność:
  • Wykrywalność z powierzchni: 11,4 km

  • Wykrywalność z powietrza: 8,5 km

  • Wykrywalność po strzale z dział w dymie: 5,5 km


Dostępne materiały eksploatacyjne:

Slot 1 – Grupa ratunkowo-naprawcza:

  • Czas działania: 5 s

  • Czas przeładowania: 60 s

  • Ładunki: nielimitowane

Slot 2 – Wyspecjalizowane grupy naprawcze:

  • Czas działania: 20 s

  • Regeneracja PW: 662/s

  • Czas przeładowania: 80 s

  • Ładunki: 2

Slot 3 – Wytwornica dymu:

  • Czas działania: 30 s

  • Czas utrzymania dymu: 70 s

  • Promień zasłony: 450 m

  • Czas przeładowania: 100 s

  • Ładunki: 2

Slot 4 – Sonda hydroakustyczna:

  • Czas działania: 110 s

  • Wykrywanie torped: 3,8 km

  • Wykrywanie okrętów: 5,5 km

  • Czas przeładowania: 120 s

  • Ładunki: 3

Slot 4 (alternatywnie) – Obrona przeciwlotnicza.:

  • Czas działania: 40 s

  • Średnie obrażenia AA: +50%

  • Obrażenia w strefie eksplozji: +300%

  • Czas przeładowania: 80 s

  • Ładunki: 3

Slot 5 – Awaryjne doładowanie silnika:

  • Czas działania: 60 s

  • Bonus do prędkości: +25%

  • Czas przeładowania: 120 s

  • Ładunki: 4

Amerykański Krążownik VIII tieru Bridgeport

Bridgeport była jednym z sześciu anulowanych ciężkich krążowników klasy Oregon City, zaprojektowanych jako ulepszone warianty podstawowego projektu klasy Baltimore. W obliczu rosnącego zagrożenia atakami z powietrza na okręty wojenne podczas II wojny światowej, projekt przewidywał bardziej zwartą nadbudówkę oraz zmniejszenie liczby kominów poprzez zastosowanie wspólnego kanału spalin. Obie zmiany miały na celu poprawę sektorów ostrzału uzbrojenia przeciwlotniczego.

Bridgeport została położona w styczniu 1945 roku, anulowana 12 sierpnia 1945 roku, a następnie zezłomowana jeszcze na pochylni.

Jeśli kiedykolwiek marzyłeś o Des Moines na VIII poziomie — to jest właśnie ten okręt! Przez 90 sekund z rzędu ten krążownik może osiągać szybkostrzelność znacznie przewyższającą jednostki swojego tieru, dzięki czasowemu Przyspieszaczowi przeładowania głównej baterii. Specjalne parametry tego materiału eksploatacyjnego — niemal zerowy czas przeładowania i praktycznie brak minimalnego czasu użycia — czynią go niezwykle elastycznym narzędziem. Jest jednak haczyk: podstawowa bateria główna Bridgeport ma niskie obrażenia i wolne pociski. Mimo to działa pozostają skuteczne w większości sytuacji, choćby bez dopalacza, ponieważ zachowują charakterystyczne dla amerykańskich ciężkich krążowników ulepszone pociski AP.

W porównaniu z innymi okrętami tej klasy, Bridgeport — podobnie jak Rochester — nie posiada Sondy Hydroakustyczne, jednak rekompensuje to dobrym kamuflażem jak na swój poziom oraz dostępem do Grupy naprawczej. Należy jednak uważać — czas przestawienia steru jest dość długi jak na krążownik tego typu.

Warto wykorzystać dobrą wykrywalność do zajęcia korzystnych pozycji, które pozwolą maksymalnie wykorzystać możliwości Przyspieszacza przeładowania. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się wykorzystać cały czas trwania, by przełamać flankę, czy używać go krótkimi seriami dla taktycznego efektu — kluczem jest odpowiednie wyczucie momentu. Należy jednak pamiętać, iż brak Sonaru obserwacyjnego ogranicza zdolność do aktywnego wykrywania przeciwników — dlatego istotne jest wspieranie sojuszniczych niszczycieli operujących na przedniej linii.

Amerykański krążownik Bridgeport, poziom VIII


Żywotność:
  • Punkty wytrzymałości: 41 900

  • Opancerzenie: 27 mm

  • Czas trwania pożaru: 30 s

  • Ochrona przeciwtorpedowa: 13%


Artyleria główna:
  • Główna bateria: 3×3 203 mm

  • Zasięg ognia: 16 km

  • Maksymalne obrażenia pociskiem HE: 2 750

    • Penetracja pancerza: 34 mm

    • Szansa na wywołanie pożaru: 11%

    • Prędkość początkowa HE: 823 m/s

  • Maksymalne obrażenia pociskiem AP: 4 550

    • Prędkość początkowa AP: 762 m/s

  • Czas przeładowania: 13 s

  • Czas obrotu o 180°: 30 s

  • Maksymalne rozrzucenie: 143 m

  • Sigma: 2,00


Nalot głębinowy (Airstrike/DC):
  • Czas przeładowania: 30 s

  • Dostępne naloty: 2

  • Liczba samolotów w ataku: 1

  • Zasięg maksymalny: 7 km

  • Liczba bomb w ładunku: 2

  • Maksymalne obrażenia od bomby: 4 200


Uzbrojenie dodatkowe:
  • 6×2 127 mm

  • Zasięg ognia: 6,6 km

  • Czas przeładowania: 6 s

  • Maksymalne obrażenia pociskiem HE: 1 800

    • Szansa na wywołanie pożaru: 5%

    • Prędkość początkowa HE: 792 m/s

    • Penetracja pancerza: 21 mm


Obrona przeciwlotnicza (AA):
  • 10×2 76,2 mm, 6×2 127,0 mm

Obrona średniego zasięgu:

  • Ciągłe obrażenia na sekundę: 354

  • Prawdopodobieństwo trafienia: 90%

  • Strefa działania: 4,0 km

Obrona dalekiego zasięgu:

  • Ciągłe obrażenia na sekundę: 109

  • Prawdopodobieństwo trafienia: 90%

  • Strefa działania: 5,8 km

Eksplozje:

  • Liczba eksplozji w salwie: 5

  • Obrażenia w eksplozji: 1 540

  • Strefa działania: 3,5 – 5,8 km


Manewrowość:
  • Maksymalna prędkość: 33 w.

  • Promień cyrkulacji: 750 m

  • Czas przestawienia steru: 12,6 s


Wykrywalność:
  • Wykrywalność z powierzchni: 11,4 km

  • Wykrywalność z powietrza: 7,1 km

  • Wykrywalność po strzale z dział w dymie: 6,6 km


Dostępne materiały eksploatacyjne:

Slot 1 – Grupa ratunkowo-naprawcza

  • Czas działania: 5 s

  • Czas przeładowania: 60 s

  • Ładunki: nielimitowane

Slot 2 – Dopalacz przeładowania głównej baterii

  • Skrócenie czasu przeładowania: -50%

  • Czas działania: 80 s

  • Minimalny czas działania: 0 s

  • Czas odnowienia po użyciu: 5 s

Slot 3 – Grupa naprawcza

  • Czas działania: 28 s

  • Przyrost PW: 209,5 PW/s

  • Czas przeładowania: 80 s

  • Ładunki: 3

Slot 4 – Sonda hydroakustyczna

  • Czas działania: 100 s

  • Wykrywanie torped: 3,5 km

  • Wykrywanie okrętów: 5,0 km

  • Czas przeładowania: 120 s

  • Ładunki: 3

Slot 4 (alternatywnie) – Obrona przeciwlotnicza.

  • Czas działania: 40 s

  • Średnie obrażenia AA: +50%

  • Obrażenia w strefie eksplozji: +300%

  • Czas przeładowania: 80 s

  • Ładunki: 4


Wszystkie parametry podano bez modyfikatorów od załogi i usprawnień, ale z najlepszym dostępnym wyposażeniem. Statystyki mogą ulec zmianie w trakcie testów.

Amerykański pancernik IX tieru Indiana

Drugi z czterech pancerników klasy South Dakota zbudowanych przez Marynarkę Wojenną Stanów Zjednoczonych w przededniu II wojny światowej. USS Indiana wszedł do służby w 1942 roku i wspierał operacje desantowe piechoty morskiej podczas kampanii na Wyspach Salomona. Pełnił przede wszystkim rolę ciężkiej eskorty dla szybkich zespołów lotniskowców oraz prowadził ostrzał wybrzeża podczas lądowań na Tarawie i Kwajalein w latach 1943–1944. Sławę przyniosło mu zderzenie z pancernikiem Washington, które zmusiło oba okręty do powrotu na remont.

Po powrocie do służby Indiana wziął udział w kampanii na Marianach i Palau, bitwie na Morzu Filipińskim, a później wspierał działania pod Iwo Jimą i Okinawą.

Po kapitulacji Japonii był częścią sił okupacyjnych, a pod koniec 1945 roku trafił do rezerwy. Został wycofany ze służby w 1962 roku, a rok później sprzedany na złom.


W grze Indiana odgrywa rolę pancernika szturmowego i okrętu do walki w zwarciu – korzysta z dobrej zwrotności (dzięki ulepszonemu przyspieszeniu) oraz imponującego systemu ochrony przeciwtorpedowej, by przebijać się przez linie przeciwnika. Jest pierwszym amerykańskim pancernikiem wyposażonym w Sondę hydroakustyczną, co sprawia, iż agresywne natarcia stają się znacznie bezpieczniejsze i bardziej świadome.

Mimo wszystko Indiana ma niską pulę PW jak na swój poziom i przeciętną prędkość maksymalną. Te niedostatki są jednak rekompensowane przez ulepszoną Grupę naprawczą oraz relatywnie silne Wyspecjalizowane grupy naprawcze o wygodnym czasie odnowienia. W porównaniu do pozostałych jednostek swojej klasy, Indiana wyróżnia się lepszym czasem przeładowania artylerii głównej.

Balistyka jej pocisków nie należy do najlepszych, a celność jest przeciętna, ale w połączeniu z Samolotem obserwacyjnym, Indiana może skutecznie wykorzystywać wyższe kąty ostrzału do prowadzenia ognia zza osłon terenowych i zaskakiwać przeciwników chowających się za wyspami.

Amerykański pancernik Indiana, poziom IX


Żywotność:
  • Punkty wytrzymałości: 64 700

  • Opancerzenie: 32 mm

  • Ochrona przeciwtorpedowa: 49%


Artyleria główna:
  • Główna bateria: 3×3 406 mm

  • Zasięg ognia: 18,8 km

  • Maksymalne obrażenia pociskiem HE: 5 700

    • Penetracja pancerza: 68 mm

    • Szansa na wywołanie pożaru: 36,0%

    • Prędkość początkowa HE: 803 m/s

  • Maksymalne obrażenia pociskiem AP: 13 100

    • Prędkość początkowa AP: 701 m/s

  • Czas przeładowania: 25 s

  • Czas obrotu o 180°: 40 s

  • Maksymalne rozrzucenie: 248 m

  • Sigma: 1,90


Nalot głębinowy (Airstrike/DC):
  • Czas przeładowania: 30 s

  • Dostępne naloty: 2

  • Liczba samolotów w ataku: 1

  • Zasięg maksymalny: 10,0 km

  • Liczba bomb w ładunku: 2

  • Maksymalne obrażenia od bomby: 4 200


Uzbrojenie dodatkowe:
  • 10×2 127 mm

  • Zasięg ognia: 7 km

  • Czas przeładowania: 6 s

  • Maksymalne obrażenia pociskiem HE: 1 800

    • Szansa na wywołanie pożaru: 5%

    • Prędkość początkowa: 792 m/s

    • Penetracja pancerza: 21 mm


Obrona przeciwlotnicza (AA):
  • 52×1 20 mm, 10×2 127 mm, 12×4 40 mm

Krótki zasięg:

  • Ciągłe obrażenia: 368

  • Prawdopodobieństwo trafienia: 70%

  • Strefa działania: 2,0 km

Średni zasięg:

  • Ciągłe obrażenia: 312

  • Prawdopodobieństwo trafienia: 75%

  • Strefa działania: 3,5 km

Długi zasięg:

  • Ciągłe obrażenia: 175

  • Prawdopodobieństwo trafienia: 75%

  • Strefa działania: 5,8 km

Eksplozje:

  • Liczba eksplozji w salwie: 8

  • Obrażenia w eksplozji: 1 610

  • Strefa działania: 3,5 – 5,8 km


Manewrowość:
  • Maksymalna prędkość: 27,5 w.

  • Promień cyrkulacji: 710 m

  • Czas przestawienia steru: 15,3 s


Wykrywalność:
  • Wykrywalność z powierzchni: 15,3 km

  • Wykrywalność z powietrza: 9,5 km

  • Wykrywalność po strzale z dział w dymie: 15,2 km


Dostępne materiały eksploatacyjne:

Slot 1 – Grupa Ratunkowo-naprawcza

  • Czas działania: 30 s

  • Czas przeładowania: 80 s

  • Ładunki: nielimitowane

Slot 2 – Wyspecjalizowane grupy naprawcze

  • Czas działania: 28 s

  • Regeneracja PW: 427,02 PW/s

  • Czas przeładowania: 60 s

  • Ładunki: 4

Slot 3 – Sonda hydroakustyczna

  • Czas działania: 100 s

  • Wykrywanie torped: 3,5 km

  • Wykrywanie okrętów: 5,0 km

  • Czas przeładowania: 120 s

  • Ładunki: 3

Slot 4 – Myśliwce

  • Czas działania: 60 s

  • Liczba myśliwców: 3

  • Promień działania: 3,0 km

  • Czas przeładowania: 90 s

  • Ładunki: 3

Slot 4 (alternatywnie) – Samolot obserwacyjny

  • Czas działania: 100 s

  • Zasięg ognia głównej baterii: +20,0%

  • Czas przeładowania: 240 s

  • Ładunki: 4

Slot 4 (alternatywnie) – Obrona przeciwlotnicza.

  • Czas działania: 40 s

  • Średnie obrażenia AA: +50%

  • Obrażenia w strefie eksplozji: +300%

  • Czas przeładowania: 80 s

  • Ładunki: 4


Wszystkie parametry podano bez modyfikatorów od załogi i usprawnień, ale z najlepszym dostępnym wyposażeniem. Statystyki mogą ulec zmianie w trakcie testów.

Brytyjski lotniskowiec X tieru Ocean

HMS Ocean to jeden z lekkich lotniskowców floty typu Colossus należących do Royal Navy. Został położony w listopadzie 1942 roku, a wszedł do służby 8 sierpnia 1945 roku — zbyt późno, by wziąć udział w działaniach II wojny światowej. Pływał jednak po światowych morzach, gdy zaczynała się zimna wojna. Ocean był platformą testową dla nowych pokładowych samolotów, m.in. Sea Horneta, a także miejscem ostatnich operacji słynnego Fairey Swordfish.

Najbardziej zapisał się jednak w historii jako pionier lotnictwa odrzutowego – to właśnie na jego pokładzie legendarny pilot testowy Eric „Winkle” Brown po raz pierwszy na świecie wystartował i wylądował na lotniskowcu używając wyłącznie samolotu z napędem odrzutowym.

Ocean brał udział w wojnie koreańskiej w 1952 roku, a następnie w kryzysie sueskim, gdzie działał jako lotniskowiec śmigłowcowy, wspomagając zdobycie egipskich pozycji w Port Said. W 1958 roku trafił do rezerwy, a w 1962 został zezłomowany.


W grze Ocean koncentruje się na samolotach odrzutowych, co pozwala jej gwałtownie reagować na zmieniającą się sytuację na polu bitwy. Eskadry rakietowe i bombowce poziome występują w postaci taktycznych eskadr, które charakteryzują się bardzo dużą prędkością, idealną do precyzyjnych uderzeń. Ich wadą są jednak przeciętna liczba PW i niewielki zrzut — każde użycie powinno być dobrze przemyślane. Krótkie, punktowe ataki tymi odrzutowcami potrafią jednak przechylić szalę zwycięstwa.

Taktyczne eskadry mają również dostęp do Wytwornicy dymu — zdolności znanej z alternatywnych lotniskowców amerykańskich oraz japońskiego Shinano — co pozwala zasłaniać sojuszników, osłaniać własny odwrót lub zabezpieczać teren.

Z kolei nietaktyczna eskadra bombowców torpedowych to zupełnie inna historia: dobra przeżywalność, szybka regeneracja, duża pojemność hangaru i bogaty zestaw materiałów eksploatacyjnych, takich jak Myśliwce bojowe, Naprawa oraz Chłodzenie silnika. W połączeniu z solidnymi obrażeniami torped oraz małym celownikiem czynią z tej eskadry niezawodną kartę atutową.

Będzie ci jednak potrzebna — Ocean jako lotniskowiec klasy Colossus to najwolniejszy okręt poziomu X i nie posiada żadnego uzbrojenia dodatkowego. Ostrożne pozycjonowanie i gra wsparciem są kluczem do przetrwania. Na szczęście duża prędkość samolotów odrzutowych daje ci możliwość szybkiego osłaniania sojuszników dymem oraz ciągłego nękania przeciwników dzięki torpedowych ataków.

Brytyjski lotniskowiec Ocean, poziom X


Żywotność:
  • Punkty wytrzymałości: 54 100

  • Opancerzenie: 19 mm

  • Ochrona przeciwtorpedowa: 13%


Nalot głębinowy (Airstrike/DC):
  • Czas przeładowania: 25 s

  • Dostępne naloty: 1

  • Liczba samolotów w ataku: 1

  • Zasięg maksymalny: 8,0 km

  • Liczba bomb w ładunku: 1

  • Maksymalne obrażenia od bomby: 4 900


Obrona przeciwlotnicza (AA):
  • 6×4 40 mm, 17×1 40 mm

Obrona średniego zasięgu:

  • Ciągłe obrażenia na sekundę: 410

  • Prawdopodobieństwo trafienia: 100%

  • Strefa działania: 3,5 km


Manewrowość:
  • Maksymalna prędkość: 25 w.

  • Promień cyrkulacji: 950 m

  • Czas przestawienia steru: 10,7 s


Wykrywalność:
  • Wykrywalność z powierzchni: 11,4 km

  • Wykrywalność z powietrza: 9,7 km

  • Wykrywalność po strzale z dział w dymie: 0 km


Dostępne materiały eksploatacyjne:

Slot 1 – Grupa naprawcza

  • Czas działania: 60 s

  • Czas przeładowania: 90 s

  • Ładunki: nielimitowane

Slot 2 – Myśliwce bojowe

  • Czas działania: 600 s

  • Liczba myśliwców: 4

  • Promień działania: 3,0 km

  • Czas przeładowania: 40 s

  • Ładunki: 4


Lotnictwo:

Taktyczne samoloty szturmowe (odrzutowe):

  • Punkty wytrzymałości: 1 200

  • Prędkość przelotowa: 161 w., maksymalna: 322 w.

  • Liczba samolotów w ataku: 3, liczba w eskadrze: 3

  • Czas odtworzenia samolotu: 160 s

  • Wykrywalność: 15,0 km

  • Liczba samolotów na pokładzie: 3

  • Rakiety w ładunku: 8

    • Maksymalne obrażenia: 2 650

    • Penetracja pancerza: 28 mm

    • Szansa na pożar: 11%


Bombowce torpedowe:

  • Punkty wytrzymałości: 2 340

  • Prędkość przelotowa: 142 w., maksymalna: 177 w.

  • Liczba samolotów w ataku: 4, liczba w eskadrze: 12

  • Czas odtworzenia samolotu: 71 s

  • Wykrywalność: 10 km

  • Liczba samolotów na pokładzie: 24

  • Torpedy w ładunku: 1

    • Maksymalne obrażenia: 6 200

    • Prędkość torpedy: 41 w.

    • Zasięg torpedy: 2,4 km

    • Odległość uzbrojenia torpedy: 578 m


Taktyczne bombowce nurkujące (odrzutowe):

  • Punkty wytrzymałości: 1 230

  • Prędkość przelotowa: 154 w., maksymalna: 308 w.

  • Liczba samolotów w ataku: 4, liczba w eskadrze: 4

  • Czas odtworzenia samolotu: 180 s

  • Wykrywalność: 15 km

  • Liczba samolotów na pokładzie: 4

  • Bomby w ładunku: 2

    • Typ: HE

    • Maksymalne obrażenia: 9 100

    • Penetracja pancerza: 62 mm

    • Szansa na pożar: 52%


Wszystkie parametry podano bez modyfikatorów od załogi i usprawnień, ale z najlepszym dostępnym wyposażeniem. Statystyki mogą ulec zmianie w trakcie testów.

Zapytaj czatbota ChatGPT
Zapytaj czatbota ChatGPT
Idź do oryginalnego materiału